خبرگزاری کار ایران

حضور ۶۲ برند در اولین نمایشگاه تخصصی ویلا سازی شاندیز

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۴۰۵

دبیر اولین نمایشگاه تخصصی ویلا سازی شاندیز گفت: با برگزاری این نمایشگاه تامین کننده‌هایی که توانایی تامین مواد اولیه صنعت ویلا سازی دارند با پیمانکاران و مهندسین ویلا سازی مرتبط می شوند.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد اسلامی در مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه تخصصی خصوصی ویلاسازی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۱۴ شرکت با ۶۲ برند حضور دارند، گفت: چهار ماه قبل تصمیم به برگزاری این نمایشگاه با حدود ۶ هزار دیتا برای شرکت در این نمایشگاه گرفته شد که به دلیل اتفاقات اخیر کشور حضور برندها در این نمایشگاه کاهش پیدا کرده است.

دبیر اولین نمایشگاه تخصصی ویلا سازی  با بیان اینکه نمایشگاه در ۴ روز برگزار شده و استقبال از نمایشگاه خوب بوده است؛ اظهار کرد: نمایشگاه بعدی در تهران برگزار خواهد شد.

برگزار کننده نمایشگاه تخصصی خصوصی ویلاسازی، در خصوص علت انتخاب پدیده شاندیز برای برگزاری این نمایشگاه، بیان کرد: چون در خراسان رضوی تنها مکانی که ویلاسازی لاکچری انجام می شود طرقبه شاندیز است  به همین دلیل این مکان را انتخاب کنیم تا به سهم خود به این بازار و صنعت گردشگری کشور کمک کنیم.

وی گفت: ما بیشتر با نگاه حمایتی این نمایشگاه را برگزار کردیم و شاید مبلغ کمتر از یک دهم در تعرفه های خود در نظر گرفتیم تا نگاه حمایتی به تولیدات داخلی داشته باشیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی نیز در حاشیه برگزاری اختتامیه اولین نمایشگاه تخصصی ویلاسازی و در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه از همه اقوام و گروهها در مشهد ساکن هستند و مشهد به عنوان بزرگترین شهر زیارتی و گردشگری کشور همراه با ظرفیت های خاص می باشد، برگزاری این نمایشگاه ها در مشهد که بعد از تهران بزرگترین و مهم ترین شهر کشور است، ضروری به نظر می رسید.

محمد رضا عباس زاده با اشاره به استقبال ساکنان مشهد از ساخت اقامتگاه‌های ویلایی یا باغی در اطراف مشهد؛ گفت: گاهی یک شهرنشین نیاز دارد تا از فضای پرتلاطم شهری خارج شود تا به آرامش برسد و ساخت ویلاها در خارج از شهر باعث آرامش انسان می شود.

وی به نمایشگاه و فواید برگزاری آن اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و توصیه من در جهت توسعه کسب و کار، چگونگی شناخت بازار هدف، حضور در بازار خارجی و شرکت در نمایشگاههایی که در خارج از کشور برگزار می شود، است، بر اساس تفاهم نامه های استاندار خراسان رضوی با کشورهای همسایه، خروجی آن برگزاری این نمایشگاه ها است که باید در آن کشورها مستقر شود و مراکز دائمی تجاری در آنجا ایجاد کنیم.

عباس زاده با بیان اینکه حدود ۹ کشور در همسایگی ایران هستند که قابلیت ایجاد مراکز تجاری دائم به ویژه در صنعت ساختمان را دارند؛ گفت: غرفه داران حاضر در این نمایشگاه با یک تشکل، تیم و با انجمن بسیار قوی وارد این عرصه شوند تا ما بتوانیم با این انجمن ها بیشتر در حوزه تجارت و صادرات دانش و خدمات فنی همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز