خبرگزاری کار ایران

معرفی محصولات و خدمات نماینده یاسکاوا در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۴۵۶

قطعاً تمام صنعتگران و فعالان صنعت برق، مکاترونیک و رباتیک همواره به دنبال برند‌های معتبر و نمایندگی‌های رسمی محصولات مورد نیاز کسب و کار و پروژه‌های خود هستند. با توجه به دامنه گسترده و افزایش روزافزون میزان محبوبیت و تعداد مشتریان محصولات یاسکاوا از جمله اینورتر و سرو ها بد نیست کمی در این خصوص آگاه‌تر شویم.

فعالیت نمایندگی یاسکاوا در ایران

نمایندگی یاسکاوا در تهران به صورت حرفه‌ای توسط متخصصین صنعت برق و اتوماسیون اداره می‌شود. گروه صنعتی بازرگانی ایران یاسکاوا واردکننده محصولات برند یاسکاوا است. در این مقاله به کاربرد‌ها، تاریخچه و تعمیرات انواع اینورتر و سرو درایو و موتور یاسکاوا پرداخته‌ایم. این مجموعه معتبر ایرانی در چندین سال اخیر از جمله مجرب و موفق‌ترین مراکز عرضه‌کننده اینورتر یاسکاوا و سایر محصولات  همین برند نام آشنا بوده است. کاربران وب سایت رسمی نمایندگی یاسکاوا می‌توانند علاوه بر ثبت سفارش و یا خرید اینورتر یاسکاوا ، سرو درایو و موتور Yaskawa از تعمیرات اینورتر یاسکاوا، آموزش کار با محصولات یاسکاوا و خدمات جانبی و تأمین قطعات و لوازم یدکی اتوماسیون صنعتی نیز بهره‌مند گردند.

یاسکاوا قلب تپنده اتوماسیون جهان!

تنوع بسیار زیاد محصولات برند یاسکاوا در کل دنیا امری واضح و مبرهن است اما به دلایلی در داخل ایران و فروشگاه محصولات یاسکاوا، نماینده یاسکاوا و مراکز عرضه تولیدات این کارخانه ژاپنی بیشتر بر روی توزیع اینورتر یاسکاوا تمرکز دارند. دلیل اصلی این موضوع نیز میزان تقاضای بازار و نیاز مشتریان ایرانی به انواع درایو یاسکاوا است. به هر حال در اغلب کشور‌های دنیا از قبیل اندونزی، چین، هندوستان، کره جنوبی، امریکا و در نهایت اتحادیه اروپا و خاورمیانه نمایندگی رسمی یاسکاوا به صورت فعال به فروش محصولات یاسکاوا و ارائه خدمات جانبی تخصصی در این خصوص می‌پردازند.

کئیشیرو یاسکاوا ؛ بنیانگذار برند جهانی YASKAWA

بیش از یک قرن پیش، در سال ۱۹۱۵ میلادی پروژه ساخت و تولید انواع تجهیزات برقی توسط کارخانه یاسکاوا ژاپن در شهر کیتاکیوشو آغاز شد و به سرعت رونق و توسعه یافت. در این بین، تجهیزات مرتبط با دانش مکاترونیک و دستگاه‌های اتوماسیون همچون سرو موتور و کنترلر‌های یاسکاوا در کشور ژاپن طراحی و تولید شدند. طولی نکشید که به واسطه معروفیت برند یاسکاوا در کشور‌های دیگر، این برند به سرعت ، جهانی و مطرح شد. ابداع نخستین درایو‌های ترانزیستوری در دنیا از جمله ابتکارات و نوآوری‌های یاسکاوا محسوب می‌شود.

هم اینک مهندسین و متخصصین علم الکترونیک و مکاترونیک به تولیدات یاسکاوا اطمینان یافته و به همین دلیل روز به روز بر تعداد مراکز نمایندگی یاسکاوا اضافه می‌شود.

محصولات پر کاربرد یاسکاوا

ایران یاسکاوا نماینده درایو یاسکاوا، سرو موتور و سرو درایو یاسکاوا در تهران بوده و خدمات پس از فروش این مجموعه کل کشور را پوشش می‌دهد.

معرفی محصولات و خدمات نماینده یاسکاوا در ایران

لیست محصولات نماینده یاسکاوا

گروه صنعتی بازرگانی ایران یاسکاوا به عنوان نمایندگی رسمی یاسکاوا در ایران کلیه اینورتر‌های یاسکاوا از جمله درایو یاسکاوا سری A1000 و V1000 را عرضه می‌کند. علاوه بر درایوA1000 و V1000 یاسکاوا محصولات زیر را نیز با قیمت‌های رقابتی به مشتریان ارائه می شود. جهت خرید درایو یاسکاوا و سایر محصولات این شرکت با پشتیبان سایت نمایندگی یاسکاوا در تهران در ارتباط باشید.

اینورتر  L1000

اینورتر T1000

اینورتر     GA500

اینورتر  GA700

سرو سیگما 7 (SIGMA7)

سرو سیگما 5 (SIGMA5)  

محصولات برند یاسکاوا شامل چهار دسته می باشد :

 

  • موتور کنترلر‌ها: این محصولات خود شامل انواع سروو و درایو( اینورتر) است.
  • رباتیک: سیستم‌های رباتیک شامل ربات سرویس، ربات صنعتی، ربات جوشکاری، بسته‌بندی و... می‌باشد.
  • انواع موشن کنترلر ها : برای کنترل  فرایند کار انواع تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند.
  • انواع PLC و  HMI : این محصولات تحت عنوان برندی به نام VIPA تولید می شوند که از زیر مجموعه های شرکت یاسکاوا می باشد.

     

    تعمیرات انواع محصولات ذکر شده در دسته‌بندی فوق در تخصص کادر مجرب و آموزش دیده مجموعه صنعتی و بازرگانی ایران یاسکاوا می‌باشد. تعمیرات سرو یاسکاوا، اینورتر و درایو یاسکاوا و تأمین قطعات یدکی محصولات برند یاسکاوا، نصب و راه‌اندازی و نگهداری انواع درایوAC یاسکاوا و... تنها بخشی از خدماتی است که در این مرکز ارائه می شود .لازم به ذکر است مجموعه ایران یاسکاوا با تکیه بر تجربیات چندین ساله خود به تنهایی بر روی ارائه خدمات محصولات یاسکاوا تمرکز دارد .

تعمیرات اینورتر یاسکاوا خود شامل موارد زیر است:

تعویض IGBT و درایورهای اینورتر یاسکاوا

تعمیر برد CPU درایو یاسکاوا

تعمیر برد قدرت

تعمیر و تعویض پل دیود و مدار ورودی اینورتر یاسکاوا

تعمیر برد ترمینال اینورتر

و...

 

درایو‌های چندمنظوره از محصولات یاسکاوا می‌باشند:

 

این مجموعه درایو‌های با سرعت متغیر ، امکانات کامل و همه کاره را برای هر برنامه اتوماسیون مورد نیاز در کارخانه صنعتی ارائه می‌دهد:

درایو سری GA700  یاسکاوا : سری Close Loop و جایگزین درایو سنیگن کار A1000 تا توان 600 اسب بخار

درایو سری A1000  یاسکاوا : سنگین کار با کارایی بالا و به عنوان پرچمدار اینورترهای یاسکاوا تا توان 1000 اسب بخار

درایو های ماتریکسی سری U1000 یاسکاوا : درایو بسیار کم مصرف با هارمونی بسیار پایین (نزدیک به صفر)، احیا‌کننده انرژی و عملکرد بسیار مطلوب تا توان 800 اسب بخار

درایو سری G7  یاسکاوا : از نسل های قدیمی که از رده تولید خارج شده با کارایی بالا تا توان ۵۰۰ اسب بخار

 

میکرودرایو‌های یاسکاوا :

این مجموعه از درایو‌های  AC عملکرد عالی را در فشرده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین حالت برای کنترل انواع موتورهای صنعتی ارائه می‌دهد.

درایو های سری GA500 یاسکاوا : با کاربردی عمومی تا 40 اسب بخار یکی از محصولات جدید این شرکت است که جایگزین سری V1000 یاسکاوا شده است و از نظر توان موتور تا دو رنج بیشتر از نسل قبلی خود را ساپورت می کند و قابلیت های زیادی همانند نویز فیلتر داخلی ، کی پد بلوتوثی آپشنال ، منبع تغذیه داخلی و ... را دارد.

درایو سری J1000 یاسکاوا : درایوی برای کاربردهای سبک در صنعت تا توان 7.5 اسب بخار

درایو سری V100 یاسکاوا  : با کاربردی عمومی تا ۲۵ اسب بخار از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین این برند در کل جهان و علی الخصوص داخل ایران محسوب می‌شود که جهت خرید این محصول می‌توانید به وبسایت نماینده یاسکاوا در ایران به آدرس www.iran-yaskawa.com مراجعه نموده و جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره تلفن‌های نمایندگی یاسکاوا در تهران تماس حاصل فرمایید.

معرفی محصولات و خدمات نماینده یاسکاوا در ایران

 

کاربرد‌های محصولات یاسکاوا در صنایع مختلف:

 

تولیدات مواد افزودنی

اتوماسیون صنعت ساختمان‌سازی و عمران

صنعت آب و پمپاژ

صنعت بسته‌بندی

صنایع غذایی و نوشیدنی

جابه جایی انواع مواد

تولیدات نیمه هادی

نفت، گاز و مشتقات پتروشیمی

لاستیک و پلاستیک

ابزار ماشین آلات

آسانسور و پله برقی

دستگاه های استخراج معادن

و بسیاری کاربرد دیگر

 

در پایان  لازم به ذکر است که جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در رابطه با انواع محصولات یاسکاوا و پروژه ها ، کارشناسان مجرب مجموعه ایران یاسکاوا آماده پاسخگویی به شما هستند. لذا خواهشمندیم از طریق راه های ارتباطی همچون شماره تماس 02144944093 با ما در تماس باشید و از وب سایت مجموعه ایران یاسکاوا به آدرس www.iran-yaskawa.com بازدید نمایید و از مطالب آن استفاده نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز