خبرگزاری کار ایران

فرماندار نیشابور:

فقط پروژه‌های ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی افتتاح خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۹۱۹

معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور گفت: در هفته دولت فقط پروژه‌هایی که به صورت ۱۰۰ درصدی تکمیل هستند را افتتاح خواهیم کرد و به دنبال آمارسازی نخواهیم بود.

به گزارش ایلنا از مشهد، ابوطالب جوان با اشاره به بخشنامه‌های استانداری و تاکید استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در این هفته فقط پروژه‌هایی که به صورت کامل و ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند را افتتاح می‌کنیم.

وی افزود: حتی از افتتاح پروژه‌هایی که ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند هم اجتناب کردیم و به دنبال آمارسازی نیستیم.

جوان با بیان این که حدود پنج پروژه مهم با پیشرفت‌های فیزیکی زیاد داشتیم، خاطرنشان کرد: پروژه‌های بسیار قوی و مهمی داشتیم که بعضی از آن‌ها بیش از ۹۵ و حدود ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند اما افتتاح آن‌ها را به آینده موکول کردیم.

وی ادامه داد: ساختمان دارایی، ساختمان بنیاد شهید و ... از مهم‌ترین این پروژه‌ها هستند که در هفته‌های آینده افتتاح خواهند شد.

جوان با اشاره به پروژه‌های هفته دولت فرمانداری نیشابور در سال جاری عنوان کرد: ۷۷ پروژه با اعتبار نزدیک به ۲۲۸ میلیارد تومان داریم که در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

وی تصریح کرد: ۱۸۹ میلیارد تومان این اعتبارات دولتی، ۳۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و سه میلیارد تومان هم تسهیلات بانکی بوده است.

فرماندار شهرستان نیشابور در تشریح پروژه‌های هفته دولت امسال گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ما در هفته دولت سال جاری، چهار پروژه آب‌رسانی با مجموع اعتبار ۱۷ میلیارد تومان است که ۵ کیلومتر در محور شهری و ۲۰ کیلومتر هم در حوزه روستایی قرار دارد.

جوان افزود: پروژه‌های مخابراتی با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان، پنج پروژه بهداشتی با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان، سه جایگاه سوخت بخش خصوصی با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان، حوزه کشاورزی روستایی با اعتبار سه میلیارد تومان، راهسازی روستایی با اعتبار ۱۷.۵ میلیارد تومان و ... از دیگر پروژه‌های ما در این هفته است.

وی تاکید کرد: ۲۱ پروژه با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان در حوزه شهری داریم و سایر پروژه‌ها به حوزه روستایی و توسعه این مناطق مربوط است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز