خبرگزاری کار ایران

فرماندار قوچان در نشست خبری عنوان کرد:

طرح مسکن مهر قوچان در بدترین جا و در مسیر سیل جانمایی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۸۱

طرح مسکن مهر شهرستان قوچان در بدترین جای ممکن و در مسیل سیل جا نمایی شده است و این موضوع باعثکندی اجرای پرو‍ژه و افزایش هزینه‌های آن شده است.

فرماندار قوچان گفت: طرح مسکن مهر شهرستان قوچان در بد‌ترین جای ممکن و در مسیل سیل جا نمایی شده است و این موضوع باعثکندی اجرای پرو‍ژه و افزایش هزینه‌های آن شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از قوچان ‌، علیرضا قامتی فرماندار قوچان در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به جا نمایی بسیار بد طرح مسکن مهر در این شهرستان که باعثشده تا این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی شده پیش نرود، افزود: به‌طور مثال هزینه اجرای فونداسیون این طرح در زمان اجرا دو برابر پروژه‌های معمول شد، چون در هنگام اجرای آن تاکنون دو بار دچار سیل گرفتگی شده است.

وی با اشاره به اجرای اجباری دیواره ساحلی برای این پروژه، گفت: این مسئله باعثافزایش هزینه‌ها شده و هنوز نیز نیاز به اعتبارات بیشتری برای تکمیل آن وجود دارد.

وی بیان کرد: با وجود تمام این موانع و کمبود اعتبارات و گرانی چند برابری مصالح به نسبت پیش بینی اولیه طرح بنده این قول را می‌دهم که تا دهه فجر تعداد ۱۵۰واحد از طرح مسکن مهر شهرستان تحویل افراد با اولویت بیشتر قرار گیرد.

قامتی در ادامه بیان کرد: در خصوص پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح پارک بزرگ نشاط بر روی کمربندی درگز و باجگیران و همچنین پروژه کمربندی جنوبی شهر به‌دنبال این هستیم تا با کمک شوشتری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی اعتبارات ویژه‌ای برای اتمام این پروژه‌ها دریافت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز