خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کردستان خبر داد:

بهره‌برداری از ۷ پروژه شرکت آبفا کردستان در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۹۷

در دهه مبارک فجر، ۷ پروژه عمرانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: به‌ مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، ۷ پروژه عمرانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، علیرضا تخت شاهی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر گفت: این ۷ پروژه شامل افتتاح مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی فرجه سنندج، مخزن ۲۵۰۰ متر مکعبی مسکن مهر بهاران به همراه خط انتقال و ایستگاه پمپاژ، توسعه شبکه آب کوی دانشگاه آزاد بیجار، نصب سامانه گندزدایی با آب ژاول شهر قروه، حفر و تجهیز چاه شماره ۳ دهگلان، خط انتقال آب مسکن مهر ۲۴۰۰ واحدی و شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر کامیاران است.

مدیر عامل شرکت آبفا کردستان افزود: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و داخلی شرکت هزینه شده است که امیدواریم بهره‌برداری از این پروژه‌ها موجب افزایش سطح خدمات رسانی شرکت و به تبع آن افزایش رضایت مشترکان گرامی در سطح استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز