خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران در مشهد :

خودزنی شهردار یکی از مناطق تهران هنوز اثبات نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۵۵۲

شهردار تهران گفت: ابعاد مختلف موضوع و شائبه خودزنی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ توسط حراست و بازرسی شهرداری در دست بررسی است اما هنوز این موضوع اثبات نشده‌است.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا زاکانی روز دوشنبه در حاشیه در نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور در مشهد، در خصوص موضوع جراحت شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹، افزود: تخلف ساختمانی مرتبط با این اتفاق قطعی است و به جای چهار طبقه، این ساختمان به صورت هشت طبقه ساخته شده است.

وی تاکید کرد: در هر صورت برخورد با متخلف ضروری است و اگر اثبات شود شهردار منطقه خودزنی کرده است، برخورد قانونی و جدی خواهد شد.

اردیبهشت امسال اخباری درباره حمله خونین به سیدجواد هاشمی، شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ تهران منتشر شد.

در اخبار آمده بود که شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ و تعدادی از عوامل ناحیه برای بازدید و جلوگیری از ادامه ساخت و ساز ساختمانی غیرقانونی در خیابان گلپاش محله خلازیر وارد ساختمانی شدند که متخلفان با دیدن آنان با چاقو و قمه حمله‌ور شده و شهردار را با ضربات قمه از ناحیه سر مجروح کردند.

چند روز بعد از این حادثه تصویری از یک نامه در شبکه‌های اجتماعی به نقل از علیرضا کدخدایی؛ رئیس مرکز پزشکی قانونی منطقه‌ غرب تهران در پاسخ به استعلام بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۳۳ تهران منتشر شد که در آن آمده بود: از آقای سیدجواد هاشمی در منزل شخصی معاینه به عمل آمد، دو جراحت سطحی بخیه شده به صورت موازی در ناحیه طاق سر مشهود است که با عنایت به شکل و الگوی آن‌ها و عدم آثار ضرب و جرح و صدمات دفاعی در سایر نواحی (تنه و اندام‌ها) احتمال حدوث در شرایط غیر منازعه (مانند خودزنی) قویاً مطرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز