خبرگزاری کار ایران

بهره گیری سازمان اوقاف از تمام ظرفیت‌ها برای مبارزه با بیماری کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۶۵۵

بر اساس اولین ابلاغیه سازمان اوقاف در اسفند ۹۸ تمام رویکردهای این سازمان به سمت مبارزه با ویروس کرونا بود و از همان ابتدا سازمان اوقاف پای کار بود و تمام امامزاده هایی که ظرفیت داشت به پایگاههای سلامت، کارگاه تولید ماسک، پایگاه توزیع ارزاق تبدیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در مراسم هشتمین دوره طرح زائران رضوی که در مجتمع آموزشی امامت مشهد برگزار شد؛ ضمن تشکر از حضور ارزشمند مدیران و کادر درمان به عنوان میهمانان امام رضا (ع) گفت: ما دوره های متعدی را به عنوان زائران حرم برگزار کردیم و من معتقدم ما طفیل شما هستیم، شماها طلبیده شدید و به طفیل شما توفیق خدمت گذاری نصیب ما شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: همه حق داران و آنهایی که ملتمس دعا بودند و آرزوی زیارت حرم امام رضا (ع) را داشتند و توفیق حضور نداشتند سفر شما به نیابت از آنها و شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت باشد که حال و هوای خاصی را در جامعه رشادت های این افراد حاکم کرده است.

وی افزود: به برکت واقفین که موقوفاتی برای زیارت وقف کرده اند، برنامه سازمان اوقاف این بوده که هر سال افرادی که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) نیامده اند تحت عنوان زائر اولی به مشهد بیاورد که تا قبل از کرونا ادامه داشت. اما امسال تصمیم گرفتیم بعد از دو سال وقفه، اعضای کادر درمان را به دلیل اینکه به مردم خدمت می کنند و از حال و هوای خاص تری برخوردار هستند را به مشهد اعزام کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: خوشحالیم که در کنار سایر خدمات سازمان اوقاف که از محل وقف و نذورات مردم برای خدمت به جامعه داشت این توفیق را پیدا کرد که در عرصه مبارزه با کرونا، پشت سر کادر درمان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز