خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد:

آغاز طرح اسکن پرونده‌های بیمه شدگان تأمین اجتماعی در بیرجند

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۲۱۴

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: مرحله دوم طرح پرونده الکترونیک بیمه شدگان و مستمری بگیران در تأمین اجتماعی شعبه یک بیرجند آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بیرجند ، «مجید درویشی» با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در این طرح تمامی اوراق پرونده بیمه شدگان و مستمری بگیران اسکن و در سیستم ها و سرورهای تأمین اجتماعی بارگزاری می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: این طرح در دو مرحله و به صورت پایلوت از ابتدای سال 96 در شعب تأمین اجتماعی استان شروع شده بود که در مرحله اول شعب شهرستان‌های قاین، طبس، فردوس، نهبندان، درمیان، عشق آباد و شعبه دو بیرجند کمتر از 4 ماه این طرح را به اتمام رساندند و بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰  هزار برگه را اسکن و در سیستم بیمه ای بارگزاری کردند.

وی افزود: از ابتدای شهریور ماه و در مرحله دوم  این طرح شعبه یک بیرجند کار اسکن پرونده های را آغاز کرده و امیدواریم که کمتر از 3 ماه همکاران بتوانند این طرح را به اتمام برسانند.

وی اظهار داشت: در شعبه یک بیرجند بیش از 70 هزار پرونده وجود دارد که تعداد اوراق آنها تقریباً به 2 میلیون برگه خواهد رسید.

درویشی حذف اوراق و دفترچه به صورت فیزیکی، مرتفع شدن مشکل نقل و انتقال فیزیکی پرونده به جهت ارسال در شعب سراسر کشور، دسترسی آسان بیمه شدگان به پرونده‌های شخصی خودشان، نظارت کامل بر محتویات پرونده و دسترسی سایر مراجع درون سازمانی به پرونده و در نهایت دسترسی سریع و آسان به محتویات پرونده ها را از مزایای این طرح برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز