خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس آگاهی قم اعلام کرد؛

سرقت در پوشش رفتگر شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۵۶۹

با انتقال متهم به کلانتری و انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد نامبرده یک سارق حرفه ای بوده و برای جلوگیری از مشکوک شدن پلیس و مردم، از لباس رفتگر شهرداری استفاده می کرده است / این سارق حرفه ای به ۱۲ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف و در نهایت با تشکیل پرونده به دست قانون سپرده شد.

ایلنا: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک سارق حرفه ای قطعات خودرو در این استان خبر داد و گفت: وی به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی قدمی در رابطه با خبر فوق عنوان داشت: در پی چندین فقره سرقت باطری و رادیاتور خودرو، شناسایی و دستگیری متهم و یا متهمان در دستور کار ماموران استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری ۱۹ قم فردی را در پوشش رفتگر شهرداری و در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده شناسایی و دستگیر کردند.

قدمی گفت: در ادامه با انتقال متهم به کلانتری و انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد نامبرده یک سارق حرفه ای بوده و برای جلوگیری از مشکوک شدن پلیس و مردم، از لباس رفتگر شهرداری استفاده می کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: این سارق حرفه ای به ۱۲ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف و در نهایت با تشکیل پرونده به دست قانون سپرده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز