خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راه قم خبرداد؛

تصادف مرگبار حاصل برخورد ۶ دستگاه خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۶۶۳

این تصادف در کمربندی امام علی(ع) حدفاصل میدان ۷۲ تن و سه راهی خرمشهر به وقوع پیوست / ۲ دستگاه پراید، یک دستگاه پیکان، یک دستگاه پژو ۲۰۷، یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلی با یکدیگر برخورد کردند.

ایلنا: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از وقوع یک فقره تصادف مابین ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین در قم خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه ۵ نفر فوت کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد لحظاتی قبل اعلام کرد این تصادف در کمربندی امام علی(ع) حدفاصل میدان ۷۲ تن و سه راهی خرمشهر به وقوع پیوست که ۲ دستگاه پراید، یک دستگاه پیکان، یک دستگاه پژو ۲۰۷، یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلی با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ و یک دستگاه تریلی از سمت شاه جمال به ۷۲ تن و مابقی خودروها از ۷۲ تن به سمت شاه شمال در حرکت بودند که تریلی ضمن برخورد با جزیره وسط به لاین مخالف ورود کرده است.

به گفته جمشیدی راد، بر اثر این حادثه ۴ نفر در دم و یک نفر نیز در بیمارستان فوت کرده است.

رییس پلیس راه استان با بیان اینکه علت اصلی این حادثه در دست بررسی است تصریح کرد: با توجه به اینکه استان قم محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور است و برخی از همشهریان از مسیر کمربندی به دلیل شلوغی شهر استفاده می کنند این حوادثتشدید خواهد شد که می بایست مسئولان در رفع مشکلات این کمربندی بکوشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز