خبرگزاری کار ایران

زاغ‌زن سبزه‌میدان را شناسایی کنید + عکس

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۷۸

با توجه به شناسایی تصویر زاغ زن منطقه سبزه میدان و به منظور شناسایی و دستگیری این شخص دستور انتشار بدون پوشش تصویر فرد زاغ زن از سوی مقام قضایی صادر شده است / هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۲۳۷ در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهید.

ایلنا: پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست فردی را که با زاغ‌زنی در منطقه سبزه‌میدان اقدام به زورگیری می‌کند، شناسایی کنند.

به گزارش ایلنا، اواخر شهریور ماه سال جاری، فردی با مراجعه به کلانتری ۱۱۳ بازار به مأموران اعلام کرد که توسط سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت مورد زورگیری قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت به عنف(زورگیری)» و به دستور شعبه ۱۳ بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: من در منطقه سبزه میدان در زمینه خرید و فروش سکه فعالیت دارم و روز سرقت نیز تعداد ۳۰۰ سکه طلا به همراه داشتم.

وی افزود: در پایان روز و زمانیکه قصد خروج از سبزه میدان را داشتم، در داخل کوچه بادامچی ۲ دستگاه موتورسیکلت به من نزدیک شدند و سرنشینان آن با قمه و شمشیر به من حمله‌ور شده و تمامی سکه‌های همراهم را سرقت کردند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی اطمینان پیدا کردند که با توجه به همراه داشتن تعداد زیادی سکه از سوی مالباخته، سارقان با اطلاع داشتن از این موضوع اقدام به زورگیری از وی کرده‌اند، به همین جهت تصاویر دوربین‌های مداربسته منطقه سبزه میدان مورد بررسی قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر جوانی حدودا ۳۵-۳۰ ساله شدند که چندین ساعت مالباخته را تحت نظر داشت.

سرهنگ کارآگاه علی غیاثوند، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به شناسایی تصویر زاغ زن منطقه سبزه میدان و به منظور شناسایی و دستگیری این شخص و اعضای گروه سارقان زورگیر، دستور انتشار بدون پوشش تصویر فرد زاغ زن از سوی مقام قضایی صادر شده، لذا از کلیه شهروندان که اطلاعاتی در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل‌های تردد این شخص دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۲۳۷ در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز