خبرگزاری کار ایران

طرح کشوری نظارت بر بازار ICT با همکاری پلیس اجرا می‌شود

کد خبر : ۱۲۴۸۵۴

این طرح در راستای تحقق تفاهمنامه همکاری پایش و کنترل سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات که بین رگولاتوری و ۷ دستگاه حاکمیتی و نظارتی از جمله شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا، پلیس فتا ناجا، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مبادله شده، اجرا می‌شود.

ایلنا: به منظور ارتقای سطح هماهنگی در نظارت بر حوزه ICT با رویکرد حمایت حقوق مصرف‌کنندگان این حوزه در سراسر کشور، مرحله اول طرح کشوری پایش و نظارت بر بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این طرح در راستای تحقق تفاهمنامه همکاری پایش و کنترل سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات که بین رگولاتوری و ۷ دستگاه حاکمیتی و نظارتی از جمله شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا، پلیس فتا ناجا، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مبادله شده، اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش، ارتقاء سطح آگاهی مردم و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کاهش تخلفات و جرایم این حوزه از اهداف دیگر طرح کشوری پایش و نظارت بازار ICT است.

در این طرح که به صورت هماهنگ و متمرکز در ۳۱ استان کشور اجرا می‌شود سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در چهار محور رعایت تعرفه‌های ابلاغی مطابق با قوانین و مقررات، ارائه خدمات پشتیبانی مناسب به کاربران، بررسی وضعیت شبکه توزیع و فروش خدمات و ارائه سرویس با کیفیت مناسب و مطابق با قوانین و مقررات و مفاد قرارداد، از سوی بازرسان به صورت کمی و کیفی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز