خبرگزاری کار ایران

بازرسی از ۱۳۸ واحد ارائه‌دهنده خدمات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

کد خبر : ۱۷۹۹۸۸

در دومین مرحله طرح کشوری پایش و نظارت بر بازار ICT کشور، ۱۳۸واحد شامل مراکز مخابراتی استانی، مراکز پستی، دفاتر پیشخوان خدمات، شرکتهای PAP، ISDP، ISP و ایستگاههای رادیوئی مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتند.

رئیس کمیته مرکزی تفاهم‌نامه پایش بازار ICT گفت: در دومین مرحله طرح کشوری پایش و نظارت بر بازار ICT کشور، ۱۳۸واحد شامل مراکز مخابراتی استانی، مراکز پستی، دفاتر پیشخوان خدمات، شرکتهای PAP، ISDP، ISP و ایستگاههای رادیوئی مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا اصغریان افزود: این طرح که با رویکرد حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با هدف ارتقاء سطح آگاهی مردم و فعالان حوزه ICT و پیشگیری از بروز تخلفات و جرایم برگزار شد، نمایندگان سازمانهای عضو تفاهم‌نامه پایش بازار ICT در قالب کمیته‌های استانی به صورت هماهنگی و متمرکز در سراسر کشور ارائه خدمات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را رصد کردند.

وی گفت: در طول اجرای طرح تیم‌های بازرسی استانی به صورت بر خط با اعضای کمیته مرکزی در تهران ارتباط داشته و گزارش مربوط به بازرسی‌های انجام شده را ارائه کردند.

همچنین حسن رضوانی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: با اجرای همزمان مرحله دوم طرح کشوری پایش و نظارت بر بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات در ۳۱ استان کشور، واحدهای متخلف در حوزه ICT شناسائی می‌شوند.

وی گفت: در حین اجرای طرح کشوری پایش، سرویس‌های ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات در چهار محور رعایت تعرفه‌های ابلاغی مطابق با قوانین و مقررات، ارائه سرویس با کیفیت مناسب مطابق با قوانین و مقررات و مفاد قرارداد، ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران، بررسی وضعیت شبکه توزیع و فروش خدمات از سوی بازرسین کمیته‌های استانی پایش مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز