خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

خودرو سازان به لابی با نا‌جا امیدی ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۸۷

در هشت ماهه امسال ۸۰ درصد کاهش عملکرد در زمینه اسقاط خودرو داشتیم که این مسئله خوب نیست و باید مشوق‌ها، تسهیلات و اعتبارات در این زمینه انجام گیرد.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی گفت: خودروسازان در مساله شماره‌گذاری خودرو‌ها برای لابی و درخواست به ناجا امیدی ندارند.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در حاشیه نشست هماهنگی دستگاه‌های متولی طرح زمستانه درباره ادعای مطرح شده از سوی برخی مسئولان مبنی بر لابی برخی خودروسازان برای شماره‌گذاری خودرو‌ها، گفت: برای لابی و درخواست به ناجا امیدی ندارند، اما ظرفیت‌های دیگری است که به آنان فشار می‌آورند و معمولا مهلت‌ها را از طریق کمیسیون، دولت و ظرفیت‌های قانونی دیگر تمدید می‌کنند که این مسئله از گذشته وجود داشته است و ما مخالف هستیم.

وی با اشاره به اعطای مهلت مجدد به برخی خودروسازان برای نصب کیسه‌هوا و ترمز ضد قفل، تا پایان امسال، گفت: این مسئله علی‌رغم میل ناجا بوده و ما ناچار به همراهی هستیم و امیدواریم اتفاقات ژنو این بهانه را از خودروسازان بگیرد تا خودروی با کیفیت‌تر تولید کنند.

فرمانده ناجا در پاسخ به سئوالی مبنی بر معرفی خودروهایی که استاندارد یورو۲ را نیز رعایت نکردند، گفت: مسئولان متولی باید نام خودرو‌ها را مصداقی عنوان کنند تا ما نیز بررسی کنیم.

وی در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد زمستان امسال سرد‌تر و پرباران‌تر باشد، گفت: اجرای طرح‌های مشترک موجب هم‌افزایی می‌شود و با نگاه واحد و با استفاده از سامانه اطلاعاتی می‌توانیم مدیریت سریعی در حوادثو سوانح داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در هفت ماهه امسال شاهد کاهش کشته و تصادفات بوده‌ایم، ابراز امیدواری کرد که این روند تا پایان امسال ادامه داشته باشد.

کاهش ۸۰ درصدی اسقاط خودرو

احمدی‌مقدم در پاسخ به سئوالی مبنی بر نبود جای پارک در تهران و توقف همیشگی برخی از خودرو‌ها در کنار معابر، گفت: جرقه خوبی است که برای رفع این موضوع نیز فکری شود، اما مهم‌تر از آن تاخیر در اصلاح تعرفه‌ها و اعتبارات مربوط به اسقاط خودرو است که با تاخیر روبرو است. اما به نظر می‌رسد، آرام آرام باید بحثاسقاط خودرو سرعت یابد؛ به گونه‌ای که آمار‌ها نشان می‌دهد در هشت ماهه امسال ۸۰ درصد کاهش عملکرد در زمینه اسقاط خودرو داشتیم که این مسئله خوب نیست و باید مشوق‌ها، تسهیلات و اعتبارات در این زمینه انجام گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز