خبرگزاری کار ایران

مدیر زندان رجایی‌شهر خبر داد؛

آزادی مشروط ۴۰۰ نفر از زندانیان رجایی‌شهر از ابتدای سال ۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۷۰

در ۵ ماه ابتدایی سال جاری علاوه بر حضور قضات در زندان و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها، درخواست‌های ۱۵۰۰نفر از مددجویان نیز به حوزه‌های قضایی ارسال شده تا مورد بررسی مجدد قرار گیرند.

ایلنا: مدیر زندان رجایی‌شهر از آزادی مشروط ۴۰۰ نفر از زندانیان رجایی‌شهر از ابتدای سال ۹۲ تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، محمد مردانی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰۰ نفر از زندانیان رجایی‌شهر با دریافت امتیاز آزادی مشروط به آغوش خانواده بازگشته و ۳۵۰ نفر نیز مورد عفو موردی قرار گرفتند.

وی افزود: در ۵ ماه ابتدایی سال جاری علاوه بر حضور قضات در زندان و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها، درخواست‌های ۱۵۰۰نفر از مددجویان نیز به حوزه‌های قضایی ارسال شده تا مورد بررسی مجدد قرار گیرند.

مدیر زندان رجایی‌شهر تصریح کرد: بنا به درخواست مددجویان و جهت رفاه حال خانواده‌های آن‌ها و همچنین سهولت در امر ملاقات، ۲۶ نفر از آن‌ها به استان‌های دیگر انتقال و یا از استان‌های دیگر به رجایی شهر منتقل شده‌اند.

مردانی در پایان خاطرنشان کرد: ۶۱ نفر از مددجویان زندان رجایی شهر نیز در داخل استان جابجا شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز