خبرگزاری کار ایران

مسئولان تلاش‌های من را نادیده می‌گیرند؛

رحمان: هزینه تمریناتم را شخصا پرداخت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۹۹

تمرین انفرادى براى من خطرناک است و لازم است هر روز این مسافت طولانى را از محل زندگی‌ام تا مکان تمرین در رفت و آمد باشم.

قهرمان ۲۵ ساله وزنه‌بردارى جهان و پارالمپیک لندن دو ماه قبل در جریان مسابقات قهرمانى کشور در تهران، رکورد جهانى وزنه فوق‌سنگین ۱۰۷ + کیلوگرم را ۵ کیلوگرم افزایش داد و با بالا بردن وزنه ۲۸۱ کیلوگرمى رکورد جدید جهان را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیامند رحمان می‌گوید: فرودین ماه مسابقات جهانى امارات را در پیش داریم و من با تمرینات روزانه و فشرده، وزنه بالاى ۲۹۰ کیلو گرم را بالاى سر می‌برم.

سیامند رحمان با بیان آمادگى خود براى حضور پرقدرت در مسابقات جهانى امارات و بازی‌هاى پارا آسیایى ۲۰۱۴ اینچئون، از شرایط سخت تمرینی‌اش می‌گوید و چشم انتظار حمایت مسئولان ورزش استان است.

رحمان می‌گوید: من ساکن اشنویه در نقطه صفر مرزى هستم و روزانه مسیر ۲۰۰ کیلومترى از اشنویه تا ارومیه را براى تمرین می‌روم و باز می‌گردم.

قهرمان وزنه بردارى پارالمپیک با گلایه از نادیده گرفتن تلاشش اضافه می‌کند: من حتى هزینه تمریناتم در باشگاهى در ارومیه را شخصا پرداخت می‌کنم و از سوى مسئولان ورزش استان حمایتى از من انجام نمی‌شود.

وی تصریح کرد: تمرینات وزنه‌بردارى سخت و دشوار است و وقتى وزنه ۳۰۰ کیلوگرمى را بالا می‌برم، باید فردى در کنار من باشد، در غیر این صورت، تمرین انفرادى براى من خطرناک است و لازم است هر روز این مسافت طولانى را از محل زندگی‌ام تا مکان تمرین در رفت و آمد باشم.

سیامند رحمان در پایان گفتگوى خود با روابط عمومى کمیته گفت: وضعیت رکوردهایم خوب است و من همه تلاشم را براى افتخار آفرینى براى کشور، مردم و استانم انجام می‌دهم، در شهر من اشنویه ورزشکاران زیادى وجود ندارند، شاید نگاه مثبت مسئولان ورزش استان به این منطقه، زمینه رشد و گرایش ورزش دوستان به این رشته مدال ‌آور را به وجود آورد و امیدوارم امکان شرایط تمرینى مناسب در شهرمحل زندگى ام فراهم گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز