خبرگزاری کار ایران

سرپرست انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین:

سومین مرحله رقابت‌های آزاد تیراندازی آبان‌ماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۸۹

مهلت ثبت نام و اعلام آمادگی تا ۲۷ مهر ماه تعیین شده و پس از آن سومین مرحله مسابقات، آبان‌ماه و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

سرپرست انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین از برگزاری سومین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی خبر داد.

به گزارش ایلنا، رقیه اله کرمی در این خصوص گفت: مهلت ثبت نام و اعلام آمادگی تا ۲۷ مهر ماه تعیین شده و پس از آن سومین مرحله مسابقات، آبان ماه و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

سرپرست انجمن تیراندازی افزود: این مرحله نیز همانند دو مرحله گذشته در دو گروه آقایان و بانوان، در دو کلاس SH۱ و SH۲، هفت ماده P۱، P۲، R۱، R۲، R۳، R۴، R۵ و در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار می‌شود و هدف از آن کشف استعدادهای جدید و نیز ایجاد فرصت برای تیراندازانی است که رکوردهای قابل قبولی را به ثبت رسانده‌اند و در صدد محک زدن توانایی‌های خود هستند.

اله کرمی خاطرنشان کرد: از مرحله دوم، عملکرد شرکت کنندگان توسط کمیته فنی مورد نظر قرار گرفته و برترین‌ها برای دعوت به اردوهای آتی تیم‌های ملی مد نظر خواهند بود.

رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین در ۵ مرحله در نظر گرفته شده که مراحل اول و دوم آن در ماه‌های تیر و شهریور برگزار شد و شرکت کنندگانی که موفق به ثبت بالاترین رکوردها شده باشند، در فینال این مسابقات که در مرحله پنجم برگزار می شود، حضور می‌یابند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز