خبرگزاری کار ایران

واعظی خبر داد:

حضور ابراهیم رنجبر در جام جهانی فرانسه

کد خبر : ۱۰۵۶۸۹

این رقابت‌ها تحت نظارت فدراسیون بین الملی تیرو کمان در دو گروه کمانداران معلول و غیر معلول برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین از حضور ابراهیم رنجبر، کماندار جانباز کشورمان در رقابت‌های جام جهانی تیر وکمان فرانسه خبر داد.

به گزارش ایلنا، ‌ حجت اله واعظی در مورد این مسابقات گفت: این رقابت‌ها تحت نظارت فدراسیون بین الملی تیرو کمان در دو گروه کمانداران معلول و غیر معلول برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی افزود: در این مسابقات از برترین کمانداران سراسر جهان که از رقابت های سال ۲۰۱۰ به بعد، موفق به کسب عناوین قهرمانی شده اند، دعوت به عمل آمده تا در فینال فینالیست‌ها با هم رقابت کنند و در واقع جمعی از بهترین‌های جهان در این رقابت حضور دارند.

وی اعلام کرد: از ایران نیز ابراهیم رنجبر، کماندار جانباز کشورمان که در رقابت‌های جهانی سال‌های اخیر از جمله گوانگجو، ایتالیا و جمهوری چک، موفق به کسب عنوان قهرمانی شده، به این مسابقات دعوت شده و با ۷ کماندار مطرح جهان روبرو خواهد شد.

واعظی خاطرنشان کرد: آنچه موجب جذابیت این رقابت می شود این است که ۸ کماندار منتخب و راه یافته به فینال فینالیست‌ها، از حریف خود اطلاعی ندارند و پس از قرعه‌کشی، در ۴ گروه دو نفره با هم رقابت حذفی خواهند داشت و در پایان ۴ نفر به عنوان برترین‌های جهان مشخص خواهند شد.

سرمربی تیم ملی که در این سفر رنجبر را همراهی می‌کند، گفت: انتخاب رنجبر از سوی کمیته برگزاری مسابقات انجام شده و ایران برای اولین بار است در چنین رویدادی حضور می یابد و راهیابی به جمع برترین‌های جهان از افتخارات مهم برای رشته تیروکمان و ورزش جانبازان و معلولین ایران است.

رنجبر و واعظی روز جمعه ۲۹ شهریور ماه تهران را به مقصد پاریس ترک خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز