خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

قرعه کشی احتمالی میان ایران و نیجریه؛ ۹۰ دقیقه بعد از ایران - بوسنی در ماراکانا

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۲۳۸

این احتمال وجود دارد که برنده بازی ایران و نیجریه به قیدقرعه مشخص شود چرا که دو تیم در اولین بازی گروه در مقابل هم به تساوی ۰-۰ رسیدند و با نتایجی مشابه همدیگر به آرژانتین باختند و بوسنی را شکست دادند.

در صورتی که ایران امشب با نتیجه ۱-۰ بوسنی را ببرد و نیجریه با نتیجه ۱-۰ به آرژانتین ببازد، تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی توسط قرعه کشی مشخص می شود.

به گزارش ایلنا، این احتمال وجود دارد که برنده بازی ایران و نیجریه به قید قرعه مشخص شود. در صورت پیروزی ۱-۰ در بازی امشب برای ایران و شکست ۱-۰ نیجریه به آرژانتین کار به قرعه کشی می کشد چرا که دو تیم در اولین بازی گروه در مقابل هم به تساوی ۰-۰ رسیدند و با نتایجی مشابه همدیگر به آرژانتین باختند و بوسنی را شکست دادند.

قوانین فیفا می گویند که در چنین شرایطی قرعه کشی تیم صعود کننده را مشخص می کند. دلیا فیشر، سخنگوی فیفا اعلام کرد که در صورت رخ دادن این اتفاق، قرعه کشی نود دقیقه بعد از دو بازی همزمان نیجریه – آرژانتین و بوسنی – ایران در استادیوم ماراکانا انجام خواهد شد.

این اولین باری نیست که در جام جهانی این اتفاق رخ می دهد. در سال ۱۹۹۰ در ایتالیا نیز در گروه ششم جام جهانی، هلند و ایرلند از نظر همه شرایط با همدیگر مساوی بودند. در قرعه کشی در شهر رم، ایرلند پیروز شد و صعود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز