خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۶۷۶

دکتر افضلی مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران در پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریور و آغاز چهلمین سال هفته گرامیداشت دفاع مقدس را تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، دکتر افضلی مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران در پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریور و آغاز چهلمین سال هفته گرامیداشت دفاع مقدس را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الرب شهدا و الصدیقین

دفاع مقدس یاد آور پایداری، ایثار و رشادت فرزندان برومند ملتی است که در لبیک به  فرمان امام راحل، با جانفشانی از کیان آب و خاک و ناموس این سرزمین دفاع نموده و حماسه های بی نظیری را رقم زدند و این رویداد  بزرگ همچون نگینی تابناک بر تارک تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ثبت خواهد ماند.

بی شک استقلال، امنیت و عزت کنونی ایران اسلامی، مرهون خون پاک شهدا ودلاور مردی های جانبازان، آزادگان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد که با اتحاد وهمبستگی خود، مانع دست اندازی دشمنان تا دندان مسلح به مرزهای مقدس کشور شدند ودر این میان،  پاسداشت فرهنگ شهادت، ایثار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان ، یک وظیفه ملی و انقلابی می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام غرور آفرین را به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و کلیه همکاران شرکت دخانیات ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال ، توفیق تداوم حرکت در مسیر آرمان های امام راحل(ره) و شهدای دفاع مقدس در سایه منویات مقام معظم رهبری را مسئلت دارم.

*گر مرد رهی میان خون باید رفت

*وز پای فتاده سرنگون باید رفت

*تو پای به راه در نه و هیچ مپرس

*خود راه بگویدت که چون باید رفت

(عطار نیشاری)         

      سیاوش افضلی    مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز