خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۷۸۷

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، فرا رسیدن روز زن را به تمامی بانوان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در این پیام آمده است: فرا رسیدن سالروز ولادت اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز مادر بر تمامی بانوان گرانقدر ایران اسلامی به ویژه گردشگران و ساکنان جزیره زیبای کیش فرخنده و مبارک باد.

 زنان میهن ما همواره نقشی بی بدیل در بالندگی و آبادانی این سرزمین پهناور داشته اند و آینده کشور نیز در دست جوانانی است که در دامان پر مهر مادران برای آینده تربیت می شوند.

زنان ایران زمین در حساس ترین مقاطع تاریخی کشور همچون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دوشادوش غیور مردان، دلیرانه ایستادند و اندیشه ای جز تعالی ایران اسلامی نداشتند. بی شک نامگذاری میلاد با سعادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه (س) که یکی از برترین مروّجان شهامت، شجاعت و دفاع از حقانیت است، به عنوان روز زن، ابتکاری ارزشمند برای نکوداشت مقام زن و فرصتی شایسته برای تکریم و تقدیر بانوان و مادران است.

امید که بانوان ایران اسلامی در سایه الطاف الهی و تاسی به منش والای حضرت زهرای مرضیه(س) در مسیر سعادت و بهروزی گام برداشته و همواره سر بلند و پیروز باشند.

 

                     غلامحسین مظفری

                         رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز