خبرگزاری کار ایران

در ایمیدرو رخ داد؛

مدیر عامل جدید شرکت چادرملو معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۲۶۱

ناصر تقی زاده، مدیر عامل جدید شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جمعی محدود به لحاظ رعایت ملاحظات بهداشتی و ایمنی به دلیل شرایط خاص شیوع بیماری کرونا در کشور، با حضور غریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو؛ مهندس تقی زاده مدیر عامل چادرملو ؛ مهدی ثقفی نماینده هیات مدیره و طالبی نماینده کارکنان شرکت چادرملو در دفتر دکتر غریب پور رسماً معرفی شد .

به گزارش ایلنا، در این جلسه ابتدا غریب پور با اشاره و حضور اثر بخش 15 ساله نوریان در سمت مدیر عاملی چادرملو گفت: مهندس نوریان از مدیران تلاشگر و خدومی بودند که در طول حضور در چادرملو توسعه قابل توجهی ایجادکردند و مدیریتی موفق و بی نظیر داشتند.

وی افزود: امیدواریم در آینده نیز همچنان از خدمات  ارزنده ایشان در حوزه معدن و فولاد برخوردار باشیم.

غریب پور ضمن آروزی سلامتی برای نوریان تاکید کرد: قطعاً پس از بهبود شرایط اضطراری کشور، مراسم تودیع  در خورشان و جایگاه ایشان برگزار می شود .

 وی همچنین از تقی زاده به عنوان یکی از مدیران باسابقه این صنف و صنعت نام برد و افزود : مهندس تقی زاده نیز مدیری توانمند با ایده های توسعه بخش هستند بطوری که هنگام ترک شرکت معدنی و صنعتی گلگهر بالغ بر 40 هزار میلیارد  تومان طرح توسعه در دست اقدام داشتند .

وی اظهار امیدواری کرد: تفکر توسعه بخش مهندس تقی زاده همچون گذشته با همراهی اعضای هیات مدیره و همکاری مدیران و کارکنان چادرملو تداوم داشته باشد .

تقی زاده نیز ضمن تقدیر از تلاشهای بی شائبه نوریان در جهت رشد و ارتقای شرکت چادرملو اظهار امیدواری کرد: با همکاری همه نیروهای تلاشگر مجموعه چادرملو بتواند ادامه دهنده راه مهندس نوریان باشد .

تقی زاده همچنین اولویت کاری خود را تلاش در جهت گسترش فعالیت های اکتشافی، توسعه سرمایه گذاری و تامین آب عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد بتوان همزمان با بهره برداری از فاز 1 پروژه انتقال آب خلیج فارس کلنگ خط دوم این طرح نیز به زمین زده شود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز