خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی:

خراسان‌جنوبی رتبه اول تولید زرشک و عناب کشور را دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۹۸۳

وزیر جهاد کشاورزی گفت: استان خراسان‌جنوبی رتبه اول تولید زرشک و عناب کشور را داراست که باید برای تکمیل چرخه محصولات مزیت‌دار خراسان جنوبی تلاش بیشتری صورت پذیرد.

‌به گزارش ایلنا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی در ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر در شهرستان بیرجند خراسان جنوبی اظهار کرد: با همت و توان دولتمردان در دولت یازدهم و دوازدهم اتحادیه و تعاونی ها و صندوق های توسعه عشایری شکل گرفت و توانست ضمن تکمیل زنجیره گوشت قرمز، سرمایه گذاری های زیر ساختی خوبی را جذب کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از امور نمونه ای که برای اولین بار در کشور در استان خراسان جنوبی به انجام رسید "پروژه ترسیب کربن" است که حاصل تلاش مردم و منابع ملی است.

حجتی گفت: استان خراسان جنوبی رتبه اول تولید زرشک و عناب کشور را داراست که باید برای تکمیل چرخه محصولات مزیت دار خراسان جنوبی تلاش بیشتری صورت پذیرد.

وی افزود: استان خراسان جنوبی یکی از استان های کم باران است که با اجرای طرح های توسعه آبخیزداری و سیستم های نوین می توان به استفاده بهینه از منابع آب کمک کرد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به استفاده از ظرفیت شترداری و دام های سبک پربازده از تلاش مسئولین استان به عنوان نقاط قوت دامپروری استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز