خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایران خودرو تاکید کرد:

ارائه برنامه‌های خلاقانه در خدمات پس از فروش برای جلب رضایت مشتریان

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۱۴۳

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودردرراستای ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش و جلب حداکثری رضایت مشتریان به ایساکو ماموریت دادتا تمامی فرآیند های کاری در این حوزه مورد بازنگری دقیق قرار گیرد

به گزارش ایلنا، فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ابلاغیه به  شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ، تاکید کرده، بازنگری درتمامی فعالیت های حوزه خدمات پس از فروش شامل اصلاح رویه ها، آئین نامه ها و استاندارد های اجرایی مرتبط با شبکه نمایندگی ها به گونه ای باعث سهولت درتصمیم گیری ، تسریع درانجام امور این حوزه و کاهش هزینه سربار نمایندگی ها شود .

دراین ابلاغیه آمده است ، بازنگری درفعالیت های تامین و توزیع قطعات یدکی به ویژه درحوزه خدمات پس از فروش وتهیه برنامه های کوتاه مدت ، و بلند مدت به منظور قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان همواره  در شبکه نمایندگی های مجاز دردسترس باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از دیگر موارد ابلاغیه به شرکت ایساکو را ‌ارائه برنامه های نوین و خلاقانه درجهت بهبود در فضای کسب و کار این شرکت و شبکه خدمات پس از فروش با درنظر داشتن خردمالی و حذف  موازی کاری و امور غیر ضروری و راهکارهای بهبودمدیریت برهزینه خدمات پس از فروش و کاهش هزینه های جاری شبکه نمایندگی ها دانست .

مقیمی از شرکت ایساکو خواست ، از نظرات خبرگان و مشارکت تشکل های تخصصی درراستای اجرایی شدن هرچه بهتر برنامه ها و سیاست های اعلامی بهره گیرد.

 مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به اهمیت ذینفعان این خودرو ساز وجلب رضایت آنان از حوزه خدمات پس از فروش این ابلاغیه را درروز جمعه هفته گذشته به ایساکو صادرکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز