خبرگزاری کار ایران

گامی بلند به سوی توسعه با بهبود روندها در مجتمع فولاد صنعت بناب

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۵۲۵

فاضل از توسعه جامع مجتمع فولاد صنعت بناب خبر داد و افزود : پس از بررسی‌های دقیق و برنامه ریزی شده به منظور توسعه همه جانبه این مجتمع تصمیمات لازم اخذ شده است و گامی بلند بسوی رشد و توسعه را در پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، سید ابوتراب فاضل مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره این مجتمع نیز در آئین تجلیل کارگری و ضیافت افطاری کارکنان از اصلاح فرایندها و بهبود روندها خبر داد و گفت: حمایت مجموعه گروه مالی گردشگری و در راس آن دکتر جهانگیری و مجموعه بانک گردشگری نقش تعیین کننده در حیات و ادامه فعالیت مجتمع فولاد صنعت بناب داشته است و از این حیث حمایت از تولید به معنای واقعی در این مجتمع توسط بانک گردشگری مشهود است.

وی افزود: ما در سال رونق تولید ملی قرار داریم پاشنه آشیل این سال و توسعه کشور همین تولید در شرایط وانفسای اقتصادی است، اگر این حمایت ها نبود حتما ما روندمان مثبت نبود. از حدود بیستم مهرماه که من آمدم اگرچه فراز و فرودهای بیشتری در مجموعه بود ولی با کمک شما با همت کارکنان، با گرو گذاشتن شرافت شما کارگران و مهندسان مسیر خوبی را طی کردیم اگر چه این مسیر مطلوب نیست ولی روندهایمان خیلی بهبود یافته است.

فاضل از توسعه جامع مجتمع فولاد صنعت بناب خبر داد و افزود : پس از بررسی های دقیق و برنامه ریزی شده به منظور توسعه همه جانبه این مجتمع تصمیمات لازم اخذ شده است و گامی بلند بسوی رشد و توسعه را در پیش رو خواهیم داشت. 

وی تاکید کرد: در حال حاضر توانسته‌ایم که روندها را بهبود داده و ساختار مالی اصلاح شده و با بهبود فرآیندها جلوی زیان عملیاتی گرفته شده است و این به مدد و همت پرسنل خدوم و تلاشگر مجموعه انجام شده است که امروز تجلیل از این عزیزان صورت خواهد پذیرفت .

شایان ذکر است که در پایان این مراسم از کارگران نمونه مجتمع فولاد صنعت بناب با اهداء لوح و هدایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز