خبرگزاری کار ایران

استقبال از روز درختکاری در مجتمع فولاد صنعت بناب

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۷۸

کاشت 1357 اصله نهال به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مجتمع فولاد صنعت بناب آغاز شد.

به گزارش ایلنا،‌ به مناسبت فرا رسید ن 15 اسفند روز درختکاری، با حضور دکتر فاضل مدیرعامل این مجتمع، کاشت ۱۳۵۷ اصله نهال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شرکت آغاز شد.

سید ابوتراب فاضل ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز درختکاری گفت : روز درختکاری به عنوان نمادی برای همت گماردن در راستای ایجاد و توسعه فضای سبز بوده و باید بصورت جدی و برنامه ریزی شده در فواصل زمانی متعدد و مداوم کاشت درخت و ایجاد فضای سبز در دستور کار باشد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب با اشاره به صنعت سبز افزود : در تداوم فعالیت ها و اقدامات محیط زیستی انجام شده در چند ماه اخیر که به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری انجام گردیده و با برنامه جامع دنبال می شود  ایجاد فضای سبز را نیز بصورت جدی دنبال خواهیم کرد و کاشت 1357 اصله نهال به مناسبت روز درختکاری آغاز می شود که در ادامه این تعداد بیشتر خواهد بود و انتخاب نوع درخت با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه انجام می گیرد .

مجتمع فولاد صنعت بناب در زمینی به مساحت 140 هکتار تاسیس شده است که متناسب با استانداردهای لازم در خصوص فضای صنعتی، فضای سبز نیز در آن ایجاد شده و از سیستم آبیاری مکانیزه و شبکه های بهره مند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز