خبرگزاری کار ایران

تمدید گواهینامه استانداردهای سیستم های مدیریت یکپارچه IMS ‌ مجتمع فولاد صنعت بناب

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۷۴۲

گواهینامه استانداردهای سیستم های مدیریت یکپارچه IMS مجتمع فولاد صنعت بناب با موفقیت تمدید شد.

به گزارش ایلنا، گواهینامه استانداردهای سیستم های مدیریت یکپارچه ( ISO9001:2015- ISO14001:2015- OHSAS18001:2007 ) طی ممیزی مراقبتی نوبت اول این سیستم ها مورد بررسی و با موفقیت تمدید شد.

با تلفیق سه استاندارد : (Integrated Management System) سیستم مدیریت یکپارچه

ISO 9001:2015 مدیریت کیفیت

ISO 14001:2015 مدیریت زیست محیطی

OHSAS 18001:2007 مدیریت ایمنی و بهداشت

در مجتمع فولاد صنعت بناب بصورت برنامه ریزی شده و با نظارت دقیق و برنامه های مراقبتی مورد اجرا قرار می گیرد در بررسی های اخیر هم با تلاش و کوشش کلیه واحدهای مجتمع و همکاری های انجام گرفته و باتاکید مدیریت شرکت گواهینامه های مربوطه با موفقیت مورد تمدید قرار گرفت .

تمدید گواهینامه‌های فوق نشانگر اینست که شرکت توانسته است سیستم‌ها و فرایندهای خود را به شکل مستمر بهبود بخشیده و همگام با استانداردهای روز دنیا، موفق به ارائه خدماتی باکیفیت به تمامی ذینفعان، خصوصا مشتریان خود شده است، بویژه در سالجاری در حوزه ایمنی و محیط زیست اقدامات اساسی صورت گرفته است و تولید محصولات جدید با کیفیت متناسب با استانداردهای به روز جهانی را به سبد محصولات خود اضافه کرده است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز