خبرگزاری کار ایران

مجمع متخصصان‌ صنوف تولیدی و خدمات‌ فنی ایران تاسیس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۰۴۴

فاضلی گفت: دردوران دفاع مقدس، ستادپشتیبانی از جنگ صنوف تولیدی منشاء تحولات و تحرکات بسیاری در حمایت از اقتصاد کشور و عامل شناسایی و هدایت پتانسیل تولیدکنندگان و ارایه دهندگان خدمات فنی به سمت نیازهای تحریمی کشور بود و همان‌ایده در شرایط کنونی محور فعالیت این مجمع خواهد بود.

به گزارش ایلنا این مجمع توسط هیات موسس  25 نفره  مشتمل برنخبگان و فعالان‌اقتصادی ایران با هدف کمک ‌به تحقق منویات مقام معظم ‌رهبری در حمایت از تولید ملی و ارایه راهکارهای عبور از رکود و کمک به اصناف  و  تشکلهای صنفی برای بازنگری و تقویت نقش آنها در اقتصاد کشور ایجاد می شود.

علی فاضلی رییس هیات موسس مجمع متخصصان‌ صنوف تولیدی و خدمات‌ فنی ایران گفت: دردوران دفاع مقدس، ستادپشتیبانی از جنگ صنوف تولیدی منشاء تحولات و تحرکات بسیاری در حمایت از اقتصاد کشور و عامل شناسایی و هدایت پتانسیل تولیدکنندگان و ارایه دهندگان خدمات فنی  به سمت نیازهای تحریمی کشور بود و همان‌ایده در شرایط کنونی محور فعالیت این مجمع خواهد بود.

وی گفت: توانمندی اصناف در کمک به اقتصاد کشور بسیار بالاست و بخش عمده ای از این توانایی مغفول مانده و ما بنا داریم تا این توانایی را  شناسایی و برجسته  نموده و در راستای نیاز کشور ، بازسازماندهی کنیم.

فاضلی تصریح کرد:امروز کشور در جنگ اقتصادی  است و سربازان جبهه جنگ باید متناسب با موقعیت و نیاز کنونی کشورآموزش ببینند و این ضرورت در مجمع در دست طراحی است.

وی افزود: ما اتاق عملیات اقتصادی را طراحی کرده‌ایم و در کنار دیگر سربازان اقتصادی نظام ایفای نقش خواهیم کرد.هر چند قوانین و مقررات کشور متناسب با شرایط جنگ اقتصادی نیست و باید  مورد بازنگری فوری قرار گیرد.

فاضلی در پایان تصریح کرد: مجمع در روزهای آینده طی بیانیه ای تفصیلی،  دیدگاه خود در خصوص تغییر قوانین و مقررات و بازنگری در برخی ساختارها و  وظایف را منتشر و به اطلاع عموم ‌خواهد رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز