خبرگزاری کار ایران

فردا ؛ آغاز بکار هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات تهران

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۶۰۱

بیش از 400 شرکت داخلی و خارجی از فردا به مدت چهار روز جدیدترین تولیدات،توانمندی ها، صنایع، تجهیزات و خدمات خود را در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

به گزارش ایلنا، مراسم گشایش این نمایشگاه که بزرگترین گردهمایی فعالین صنعت تاسیسات کشور محسوب می شود، صبح فردا با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی ایران،خانه صنعت و معدن و روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط برگزار می شود.

در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات 439 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند که از این تعداد ۳۶۳ شرکت داخلی و ۷۶ شرکت و نام تجاری خارجی هستند.

 آلمان، ترکیه، فنلاند، چین، انگلستان، لهستان، کره جنوبی، مالزی، فرانسه، هند، اسپانیا و ایتالیا از جمله کشورهای حاضر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران هستند که در کنار شرکت های ایرانی، تولیدات و خدمات خودشان را عرضه می کنند.

 قرار است در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه چند هیئت تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری نیز از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه ها و سالن های نمایشگاهی، با شرکت های داخلی وارد مذاکرات اقتصادی شوند.

آشنایی با  نوین ترین تولیدات و پیشرفت های این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصین، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه شده در بخش سیستم های گرمایش و سرمایش، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغالزایی و بازاریابی و توسعه صادرات، مهمترین اهداف برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات است.

 صنعت تأسیسات که در صنایع مختلف از جمله صنعت نفت و پتروشیمی، نیروگاه ها، آب و فاضلاب، ساختمان، صنایع غذایی، پزشکی، نساجی و دام و طیور نقش حیاتی دارد از قدیمی ترین صنایع کشورمان محسوب می شود که با برخورداری از دانش آکادمیک و تجربه فعالین، سابقه ای بیش از نیم قرن تولید برای مصرف داخلی و خارجی داشته و صادرات به دیگرکشورها نیز نشان از توان بالای تولیدی این صنعت در ایران دارد.  

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات از فردا تا 4 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز