خبرگزاری کار ایران

فردا؛آغاز بکار اولین نمایشگاه بین المللی جامع دریایی ایران

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۸۶۴

اولین نمایشگاه بین المللی جامع دریایی ایران که شامل شش بخش اصلی حمل و نقل دریایی، بنادر، ساخت و تجهیزات شناور، گردشگری و تفریحات دریایی، فراساحل و شیلات است، فردا و با حضور ده ها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد.

به گزارش‌ایلنا؛ مراسم افتتاح این نمایشگاه فردا با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان صنایع دریایی ایران، فرمانده نیروی دریایی ارتش، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط برگزار می شود.

در این نمایشگاه 140 شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشورهای فرانسه، لهستان، سوئد، ایتالیا، هلند، آلمان، چین و روسیه حضور دارند و انواع صنایع ساخت شناور و تجهیزات فراساحل، بندر و خدمات بندری، حمل و نقل دریایی، استخراج و استحصال منابع دریایی، شیلات، محیط زیست دریایی، گردشگری دریایی، بیمه و سرمایه گذاری، رده بندی، امنیت دریایی، مناطق آزاد و سایر بخش های مرتبط بااین صنعت را به نمایش می گذارند.

در اولین نمایشگاه بین المللی جامع دریایی ایران  دست اندرکاران و فعالان دریایی کشور در همه بخش های دریا شامل صنایع ساخت شناور و تجهیزات فراساحل، بندر و خدمات بندری، حمل و نقل دریایی، استخراج و استحصال منابع دریایی، شیلات، محیط زیست دریایی، گردشگری دریایی، بیمه و سرمایه گذاری، رده بندی، امنیت دریایی، مناطق آزاد و سایر بخش های مرتبط حضور و مشارکت دارند.

همزمان با برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی جامع دریایی ایران مراسم ویژه بزرگداشت شهدای دریایی کشور و یادبود شهدای نفتکش سانچی با حضور مسولان مختلف کشوری و لشگری برگزار خواهد شد.

اولین نمایشگاه بین المللی جامع دریایی ایران در شش بخش اصلی حمل و نقل دریایی برگزاری چندین کارگاه آموزشی و سمینار تخصصی با حضور استادان دانشگاه ها و صاحبنظران و همچنین حضور هیئت های مختلف بازرگانی از دیگر کشورها، بخشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

اولین نمایشگاه بین المللی جامع دریایی ایران از فردا تا 7 بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز