خبرگزاری کار ایران

کمپین تبلیغاتی متفاوت بهار الماس با زوج بازیگر

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۸۳۷

همکاری با چهره‌های مشهور و ستاره‌ها، شیوه‌ی جدیدی در مدل‌های مختلف بازاریابی نیست؛ به خصوص این روزها که هم چهره‌ها و هم برندها به اهمیت تاثیرگذاری و پتانسیل‌های این مسیرها به خوبی پی برده‌اند. اما برندهای کمی هستند که انتخاب‌های به جا و درستی انجام می‌دهند.

به گزارش ایلنا؛ این روزها روغن سرخ کردنی بهار الماس در یک همکاری مشترک با زوج بازیگر سحر ولدبیگی و نیما فلاح، تبلیغاتی را در تلویزیون و بیلبوردها و شبکه‌های اجتماعی دارد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این اولین بار است که یک برند تجاری از یک زوج مشهور در تبلیغات استفاده می‌کند و ایده‌ی اصلی کمپین را براساس ارتباط یک زوج و متناسب با شخصیتی که از این چهره‌ها به خاطر داریم توسعه داده است.

تبلیغات سحر ولدبیگی و نیما فلاح که طرفداران‌شان آن‌ها را به عنوان زوج‌های بازیگر خوش انرژی و مثبت می‌شناسند، با برند خوراکی روغن سرخ کردنی بهار الماس نشان از انتخابی هوشمندانه برای هر دو طرف این همکاری دارد.

کمپین تبلیغاتی متفاوت بهار الماس با زوج بازیگر

سناریوی خوب تبلیغ تلویزیونی به خوبی با شیطنت‌ها و بازی همیشگی که از سحر ولدبیگی و نیما فلاح می‌شناسیم، هم جهت است و تصاویر کلیشه و هشدارهای تبلیغاتی مرسوم را نمی‌بینیم. تاکید زیاد روی نام محصول (بهار الماس) و ارزش‌های آن به عنوان یک برند نشان می‌دهد برند جدید از خانواده روغن‌های سرخ کردنی بهار، می‌خواهد ویژگی‌های تازه‌ای را به مصرف‌کننده بشناساند.

باید دید این نگاه متفاوت و تازه چه تاثیری در کمپین‌های بعدی برندهای مختلف خواهد گذاشت. آیا همچنان تنها چهره‌ای مشهور بودن کافی است یا برندها به میزان اثربخشی و سنخیت ستاره و برند با یکدیگر توجه بیشتری خواهند کرد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز