خبرگزاری کار ایران

راه اندازی واحدهای نیمه فعال و راکد در اولویت شرکت شهرکهای صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۸۵۷

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر بالغ بر200 واحد تولیدی بهره بردار راکد در شهرکها ونواحی صنعتی استان مستقر می باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین،" حمیدرضا خانپور " در حاشیه بازدید از شرکت های نیمه فعال و راکد در شهرک صنعتی لیا ضمن تاکید بر راه اندازی این واحدها اظهار داشت: بیشترین مشکلات واحدهای صنعتی بدهکاری به بانک های عامل، اختلاف شرکاء ، مباحث بیمه و مالیات و نقدینگی و بازار فروش که ضمن تبادل نظر با مدیران عامل واحدها برای حل مشکلات خود به بانک های عامل و دستگاههای خدمات رسان ارجاع شدند.

وی از دیدار چهره به چهره برخی واحدها با استاندار قزوین برای بررسی مشکلات آنها خبر داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان بیان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی در بین  واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی استان ملموس بوده به طوری که در نه ماهه گذشته 33 واحد تولیدی بهره بردار راکد با اشتغال 294 نفر در شهرک‌ها  و نواحی صنعتی استان با همکاری کارگروه رفع موانع تولید و پیگیریهای این شرکت و همکاری شبکه بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمت رسان به چرخه تولید بازگشتند.

خانپوردر پایان اعلام کرد در راستای رونق تولید وحمایت از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی صنایع کوچک چهارمین نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی در دهه مبارک فجر از 10 لغایت 13 بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار خواهد شد و بازدید برای تمامی همشهریان آزاد بوده و برخی از واحدها قابلیت عرضه مستقیم محصولات را دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز