خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران عنوان کرد؛

رفع موانع تولید مهم‌ترین اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۵۱۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: از تمامی کارآفرینان در شهرک‌ها خواسته‌ایم مشکلات را منعکس تا به رفع‌ورجوع مسائل پرداخته و مشکلات را به حداقل برسانیم.

به گزارش  ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، موسوی با اشاره به اینکه در یک هکتار زمین کشاورزی، سالانه امکان اشتغال 10 نفر وجود دارد، ظرفیت اشتغال‌زایی بخش صنعت در همین متراژ را سالانه 80 نفر برآورد کرده و بیان داشت:  باید تلاش گردد تا طرح‌های تولیدی در شهرک‌ها، در اسرع زمان به مرحله تولید رسیده و ما نیز وظیفه داریم بهترین خدمات را به کارآفرینان ارائه نمائیم.

وی به اجرای طرح آسیب‌شناسی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اشاره نمود و گفت: از تمامی کارآفرینان در شهرک‌ها خواسته‌ایم مشکلات را منعکس تا به رفع‌ورجوع مسائل پرداخته و مشکلات را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران به تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی استان در قالب رونق تولید در سال گذشته اشاره نموده و تصریح کرد: درمجموع رقمی بیش از 490 میلیارد تومان به 1074 واحد تولیدی واجد شرایط پرداخت شد که سهم صنعت 337 واحد تولیدی بوده و در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی، درمجموع 191 طرح تولیدی از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

وی شمار متقاضیان تسهیلات رونق در سال جاری در استان را 483 واحد اعلام کرد که تاکنون 131 واحد واجد شرایط، برای اخذ تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: هم‌اکنون 200 فقره درخواست تملک واحدهای تولیدی توسط بانک داریم که با همراهی و مساعدت بانک، تمام تلاش در راستای ادامه کار واحدهای تولیدی است و اگر همراهی و نگاه ویژه بانک‌های استان نباشد، بخش عمده‌ای از واحدها با مشکل مواجه می‌شوند.

وی تأمین زیرساخت شامل آب مصرفی، برق، گاز و امکانات شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تلاش برای رفع تمامی موانع احتمالی تولید را از مهم‌ترین سرفصل‌ها و اولویت اصلی این شرکت برشمرده و با تأکید بر زیباسازی محوطه شهرک‌ها و نواحی صنعتی تصریح کرد: اگرچه رفع مشکلات تولیدکنندگان به عهده نهادها و سازمان‌های مسئول است و شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه ارائه خدمات زیرساختی و تقویت زیرساخت‌ها را دارد اما اگر لازم باشد، برای پیگیری و حل مشکلات تولیدی کارآفرینان آمادگی داریم و در این خصوص نیز از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز