خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خبر داد:

۱۰۳ واحد صنعتی و کشاورزی همدان تسهیلات رونق تولید گرفتند

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۷۲۸

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه ۱۰۳ واحد صنعتی و کشاورزی در همدان تسهیلات رونق تولید را دریافت کردند، گفت: ۹۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در همدان پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا متین در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با اشاره به اینکه یک هزار 393 واحد برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت کرده‌اند،گفت: از این تعداد 547 واحد به بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.
وی با بیان اینکه در بخش صنعت 396 واحد برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد 208 واحد به مبلغ 200 میلیارد و 800 میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده است.
متین با بیان اینکه در حوزه صنعت 33 واحد تسهیلات رونق تولید را دریافت کرده است، عنوان کرد: 74 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات برای این تعداد واحد پرداخت شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه در حوزه کشاورزی 997 واحد برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: از این تعداد 339 واحد برای دریافت 100 میلیارد و 100 میلیون تومان به بانک ها معرفی شده‌اند.
متین با اشاره به اینکه 70 واحد کشاورزی تسهیلات رونق تولید را دریافت کرده‌اند، بیان کرد: 19 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات برای 70 واحد کشاورزی در استان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه 103 واحد صنعتی و کشاورزی امسال تسهیلات رونق تولید را دریافت کرده است، عنوان کرد: برای 103 واحد صنعتی و کشاورزی 94 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه بیشترین پرداخت تسهیلات رونق تولید توسط بانک ملت انجام شده است، ابراز کرد: بانک سپه نیز تسهیلات رونق تولید را در دو بخش ثابت و سرمایه در گردش پرداخت کرده است.
متین تاکید کرد: طرح دژپل آرین سهم آورده خود را به میزان یک میلیارد و 500 میلیون تومان واریز کرده و پرونده آماده ارسال به صندوق برای دریافت تسهیلات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز