خبرگزاری کار ایران

تازه ترین شماره هفته نامه ایران خودرو منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۶۵۲

شماره 477 نشریه ایران خودرو دارای مطالب تخصصی حوزه صنعت خودرو ایران و جهان منتشر شد و در روزنامه فروشی های سراسر کشور در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از  ایکوپرس، افزون بر اخبار روز خودروسازی، گزارشی ازاقدام اخیر ایران خودرو در عرصه بین المللی و انعقاد قرارداد همکاری مشترک با مرسدس بنز آلمان به چاپ رسیده است.

گزارش ویژه این شماره با تیتر «رانندگان خوب،‌تربیت می شوند» درباره همکاری پلیس و ایران خودرو درخصوص آموزش رانندگان حمل خودرو با هدف رعایت حقوق مشتریان منتشر شده است.

صفحه تحلیل این شماره به گفت و گو با کارشناس صنعت خودرو با موضوع شیوه مدیریت در ایران خودرو اختصاص یافته است.

گزارش مرحله سیزدهم فرمول یک جایزه بزرگ ایتالیا در صفحه شتاب به چاپ رسیده است.

تجربه رانندگی با خودرو پژو 508 جدید جی تی لاین با تیتر «فرمانروای جاده ها» در بخش دیگری از نشریه نظر خوانندگان را به خود جلب می کند.

در صفحه تیونینگ، اطلاعات مدلی از مرسدس بنز و همچنین تویوتا در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

از عناوین دیگر این هفته نشریه می توان به چگونگی بازبینی باتری خودرو،‌ رویارویی دو مدل از خودروهای مرسدس بنز و ب ام و، آَشنایی با چهره مشهور ایرانی دنیای طراحی خودرو، عشق موتور، حرفه ای و... اشاره کرد.

علاقه مندان می توانند شنبه هر هفته می توانند با مراجعه به روزنامه فروشی های سراسر کشور نشریه ایران خودرو را خریداری و مطالعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز