خبرگزاری کار ایران

آموزش 310 نفر از مدیران صنایع کوچک خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۷۲۴

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : تعداد 310 نفر از مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان در 4 ماهه نخست سال 96 آموزش دیدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی ؛ سیاوش وحدت افزود : مدیران واحدهای صنعتی  از ابتدای سال 96 تا کنون با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان در 10 دوره آموزشی  شرکت کردند.

وی ادامه داد : دوره های آموزشی برگزار شده با محوریت دوره های مدیریتی ، کارآفرینی ، ایمنی و بهداشت و ... بر گزار شده است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد : بنا بر برنامه های اقتصاد مقاومتی در حوزه  صنایع کوچک ، آموزش 850 نفر از مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تا پایان سال جاری برعهده این شرکت می باشد.

سیاوش وحدت خاطر نشان ساخت : برگزاری دوره های آموزشی متناسب با نیاز واحدهای صنعتی نقش بسزایی در رفع  برخی از مشکلات صنایع کوچک دارد.

وی به آموزشهای مهارتی در محیط کار اشاره کرد و افزود : این شرکت تا کنون دوره های آموزش بسیاری را در محیط واحد صنعتی به صورت مهارت آموزی و تخصصی برای کارکنان  صنایع مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی برگزار نموده است و برای جایگاه و تاثیر این نوع آموزش  در توانمند سازی واحدهای صنعتی اهمیت ویژه قائل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز