خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره شهرک های استان خبر داد:

ارائه خدمات ویژه به کارگران واحدهای صنعتی استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۹۹۹

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان از ارائه خدمات به حوزه کارگری شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: این خدمات در راستای اجرائی نمودن تفاهم نامه فی ما بین معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ارایه خواهد شد.

به گفته وی برای اجرایی کردن این تفاهم نامه تاکنون جلساتی با حضور نمایندگان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و این شرکت در جهت ارائه خدمات به کارگران مشغول به کار در شهرکهای استان برگزارو ظرفیت و توانایی دو دستگاه برای ارائه خدمات به حوزه کارگری شهرکهای صنعتی استان مورد بررسی و سنجش قرار گرفت.

رازینی  افزود: این شرکت در گام نخست امکانات و زیرساخت های شهرکها و نواحی صنعتی و همچنین واحدهای صنعتی فعالی که پتانسیل ارائه خدمات از طرف دو دستگاه را دارا هستند، را به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی نمود.

وی گفت: نمایندگان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از ساختمان کسب و کار، مرکز فنی و حرفه ای و زمین های خدماتی موجود در  شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد بازدید  کردند.

وی  اضافه کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز آمادگی خود را برای ارائه خدماتی همچون برگزاری دوره های آموزشی، خدمات بیمه تکمیلی درمان، حوادث و عمر در شهرکها و نواحی صنعتی، خدمات ورزشی، تخصیص سهمیه استفاده از استراحتگاههای زیازتی، سیاحتی و همکاری در ایجاد تعاونی های مسکن و مصرف در سطح شهرکها و نواحی صنعتی فعال اعلام نمود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز