خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری نهایی از پروژه ملی تولید سوئیچ‌های چندمیلیون شماره‌ای در ماه‌های آتی

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۵۵۴

اسماعیل نژاد همچنین از حضور این شرکت در عرصه بین المللی در سال جاری و در عین حال از بهره برداری نهایی پروژه طراحی و ساخت سوئیچ های چندمیلیون شماره ای در ماههای آتی خبر داد و بیان کرد: حضور در بازارهای بین المللی پیش زمینه هایی اعم از کیفیت محصول،کمیت سبد محصول، به روز بودن فناوری و .. دارد.

به گزارش ایلنا مهدی اسماعیل‌نژاد از بهره برداری نهایی  پروژه  طراحی و ساخت سوئیچ های چندمیلیون شماره ای در ماههای آتی  خبر داده و در عین حال با اشاره به موضوع اینترنت اشیا گفت: در حال حاضر IoT به عنوان یکی از تکنولوژی های روز دنیا در حال گسترش بدون وقفه است.تا جایی که پیش بینی می شود تا سال 2050 بیش از 100 میلیارد تجهیزات در دنیا به IoT مجهز شوند.

مدیر بازرگانی شرکت صنایع ارتباطی آوا اظهار کرد:این شرکت به عنوان پیشرو  در عرصه تکنولوژی های روز در ایران، با هدف گذاری بر روی  اینترنت اشیا و همگرایی آن با سیستم های  NGN/IMS، فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده  و توانسته بخش گسترده ای از آن را بصورت کاملا بومی و منطبق با درخواستها و شرایط اپراتورها و مشترکین این کشور طراحی کرده و با موفقیت، این محصول را در سبد کالاهای خود قرار دهد؛ در حال حاضر نیز پروژه هایی با چند اپراتور در حال انجام است که  این شرکت آماده ارائه محصولات این حوزه به اپراتورها،سازمانها و ...است.

وی  با اشاره به پروژه  سوئیچ های چندمیلیون شماره ای  نیز توضیح داد: آوا توانسته است در حوزه  طراحی و تولید سوئیچ های مخابراتی پرظرفیت  فعالیت کند  و اکنون جدیدترین نوع از این محصول وارد شبکه شده و طی ماههای آتی بصورت نهایی بهره برداری خواهد شد.اکنون زمان این است که  نهادها و سازمانها و مجموعه های نیازمند این محصول در راستای  شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی از ما حمایت  کرده  و از خروج میلیونها دلار ارز از کشور جلوگیری  کنند.

*بهره برداری نهایی از پروژه  سوئیچ های چندمیلیون شماره ای در ماههای آتی

اسماعیل نژاد همچنین از  حضور این شرکت در عرصه بین المللی در سال جاری و در عین حال از بهره برداری نهایی  پروژه  طراحی و ساخت سوئیچ های چندمیلیون شماره ای در ماههای آتی  خبر داد و بیان کرد: حضور در بازارهای بین المللی پیش زمینه هایی اعم از کیفیت محصول،کمیت سبد محصول، به روز بودن فناوری و .. دارد.معمولا بسیاری از شرکتهای فناور و تولیدی در ایران در دستیابی به این پیش زمینه ها تلاش می کنند و در برخی موارد تمام آنها حاصل می گردد که در این زمان نقص اصلی چرخه صادرات  یعنی عدم حمایت و ارائه راهکار و مشاوره جهت صادرات از طرف سازمانهای حمایتی  خودنمایی میکند.

مدیربازرگانی شرکت صنایع ارتباطی آوا  افزود: البته منظور از عدم حمایت بصورت مطلق نیست.در حال حاضر حمایتهایی وجود دارد ولی بسیار اندک بوده و اغلب نتیجه نافرجامی دارد.

وی در عین حال بیان کرد: شرکت صنایع ارتباطی آوا نیز در راستای اهداف و برنامه های استراتژیک خود،حضور در بازارهای بین المللی را در اهم اهداف خود قرارداده و توانسته تمامی پیش نیازهای این حضور را فراهم سازد.مطمئنا سال جاری سال حضور این شرکت در عرصه بین الملی بوده و در سالهای آتی بخش قابل توجهی از فروش این شرکت در بازارهای خارجی خواهد بود و شرکت آوا برای ورود به این بازار و موفقیت در عرصه صادرات کاملا هوشمندانه و با بررسی تمام جوانب و برنامه ریزی شده اقدام خواهد کرد و حساسیت های لازم را دقیقا در نظر خواهد گرفت.

*از بزرگترین چالشهای فعالیت در صنعت مخابرات حضور شرکتهای رقیب خارجی است

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین چالشهای فعالیت در صنعت مخابرات حضور شرکتهای رقیب خارجی است. افزود: البته این چالش برای شرکتهای فناور بسیار مثبت بوده و این شرکتها همواره جهت ارتقای کمی و کیفی محصول خود تلاش می کنند؛ شرکت آوا این فرصت را غنیمت شمرده و در جهت رقابتی کردن محصولات خود در بازار داخلی در این برهه عزم خود را جزم و در مواردی نیز  در این عرصه موفق بوده است.

وی در عین حال بیان کرد: البته متاسفانه هنوز هم در برخی از سازمانها دیدگاه برتری محصولات خارجی وجود دارد که علیرغم برتری کمی و کیفی و قیمت رقابتی و نیز پشتیبانی کامل محصولات داخلی،باز هم در برخی موارد محصول خارجی ترجیح داده می شود که  مغایر با سیاستهای اقتصاد مقاومتی است و امید است با تغییر دیدگاه و اعتماد به متخصصین هموطن، شاهد تعالی  هر چه بیشتر تمام تولیدکنندگان داخلی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز