خبرگزاری کار ایران

مجری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران:

قطعه سازان برزیلی به سازمان گسترش صنایع می روند

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۱۶۳

اعضای انجمن سازندگان قطعات خودرو برزیل 20 اردیبهشت ماه جاری در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) حاضر می شوند.

به گزارش ایلنا ، آرام رزاقی مجری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران، با اعلام این خبر گفت: اعضای انجمن سازندگان قطعات خودروی برزیل (Sindipecas) از 20 تا 22 اردیبهشت ماه جاری و در قالب هیاتی متشکل از 10 شرکت بزرگ در تهران حاضر خواهند شد.

وی یکی از برنامه های این سفر تجاری-صنعتی قطعه سازان برزیلی را دیدار با رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) دانست که روز 20 اردیبهشت ماه جاری در محل این سازمان محقق خواهد شد.

به گفته رزاقی، ایران با تولید سالانه 1.2 میلیون خودرو، 18 امین تولید کننده خودرو در جهان است و صنعت خودروى ایران با اشتغال حدود 750 هزار نفر و گردش مالی بیش از 25 میلیارد دلار در سال، دومین صنعت بزرگ بعد از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بوده که از توسعه یافته ترین بخش های صنعتی ایران می باشد.

مجری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران، با اشاره به مهمترین اهداف سند استراتژیک توسعه خودرو ایران از برنامه ریزی برای انتقال تکنولوژی، جذب سرمایه گذارى خارجى، همکارى در تولید پلتفرم های جدید و منطبق بر نیاز بازار و توسعه صادرات سخن گفت و اضافه کرد: بزریل به عنوان یکی از کشورهای صنعتی نوظهور، دهمین تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان است. این کشور با استفاده از زیرساخت های قوی صنعتی و تجاری بین الملل، پتانسیل بی نظیری را برای توسعه همکاری ها با ایران داشته و می تواند شریک تجاری قابل اعتمادی برای بلند مدت تلقی شود.

رزاقی متذکر شد: هیات قطعه ساز برزیلی همچنین در 21 اردیبهشت ماه جاری و در یک سمینار و جلسات مذاکرات رودررو با شرکت های ایرانی، راه های توسعه همکاری های تجاری، صنعتی، تکنولوژیکی و سرمایه گذاری را بررسی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سمینار با حضور سفیر برزیل در ایران و متولیان اصلی صنعت قطعه سازی کشور در راستای حمایت معنوی از رویداد حاضر آغاز خواهد شد و با برگزاری موازی جلسات مذاکره رو در رو(B2B) به صورت از پیش تنظیم شده، ادامه خواهد یافت.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سمینار و هیات قطعه سازان برزیلی می توانند به نشانی iranbrazilautoparts.com مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز