خبرگزاری کار ایران

تولید و عرضه خودروهای تجاری در سایپادیزل نویدبخش آینده ای روشن است

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۸۰۲

صالحی نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در غرفه سایپا دیزل، ضمن بازدید از محصولات نمایش داده شده این شرکت در جریان آخرین وضعیت تولید خودروهای تجاری قرار گرفت و وضعیت تولید و عرضه خودروهای تجاری در سایپادیزل را نویدبخش آینده ای روشن دانست.

به گزارش ایلنا ؛ در این بازدید که مهندس قناتی مدیر کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت و مهندس جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز حضور داشت،وضعیت کنونی و آتی تولید و فروش خودروهای تجاری مورد بررسی قرار گرفت.

در این راستا،مهندس مدیرعامل شرکت سایپادیزل،نیز با بیان گزارشی از تولید خودروهای تجاری در این شرکت گفت: با توجه به ارتباطات مناسب و همکاری مستمر با شرکای اروپایی مطرح نظیر ولوو سوئد و رنو فرانسه،در سال آتی شاهد شرایط مناسب و روشنی در سایپادیزل خواهیم بود.

مهندس صالحی نیا نیز پس از توضیحات ارائه شده،روند تولید و فروش خودروهای تجاری را در سایپادیزل موفق خواند و افزود: استقبال مردم و پیش فروش بیش از ٢٣٠٠ دستگاه از خودروهای ولوو در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای و پیش بینی افزایش این آمار در سال آتی؛ نویدبخش دگرگونی و تغییرات قابل ملاحظه در بازار خودروهای سنگین است.

معاون امور صنایع وزیر صنعت؛ معدن و تجارت گفت: وضعیت تولید و عرضه خودروهای تجاری در سایپادیزل نویدبخش آینده ای روشن است.

گفتنی است، شرکت سایپادیزل بعنوان با کیفیت ترین خودروساز تجاری کشور،حضوری فعال و چشمگیر در نمایشگاه خودرو تهران دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز