خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت خبر داد:

بازگشت 7500 واحد صنعتی به چرخه تولید در دولت یازدهم

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۱۵۲

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون هفت هزار و 500 واحد صنعتی با دریافت تسهیلات خروج از رکود به چرخه تولید و فعالیت بازگشته اند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فیاض در دیدار با امام جمعه اصفهان؛ با اعلام این خبر؛ افزود: 22 هزار واحد صنعتی موجود در کشور کوچک و متوسط هستند و امسال از مجموع 16 هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده به صنایع ؛حدود 14 هزار و 500 میلیارد تومان تا کنون پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع 33 طرح بزرگ و ملی در دست اجرا در سطح کشور ، 18 طرح افتتاح شده، هفت طرح در دهه فجر و باقی طرح ها تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

معاون توسعه مدیرت ، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: از مجموع هفت هزار طرح نیمه کاره در کشور حدود پنج هزار طرح به مرحله راه اندازی رسیده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان نیز در این دیدار گفت: کارهای خوبی در دولت یازدهم انجام شده است که مجموعه اقدامات و خدمات حکومت و دولت در دهه فجر باید ارائه شود.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد اظهار کرد: امروز کمتر روستایی در کشور از آب، برق، گاز و تلفن بی بهره است و در استان اصفهان روستایی وجود ندارد که از این امکانات برخوردار نباشد.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: دولت ها نباید اشتباهات دولت های قبلی را تکرار کنند.

وی پرداخت یارانه به همه افراد جامعه را بی تدبیری و اشتباه دولت قبل دانست و گفت : دولت اسلامی باید افراد فقیر و نیازمند را شناسایی کند و به آنها یارانه پرداخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز