خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

پرداخت تسهیلات رونق تولید به 514 واحد/ وزیر صنعت به گیلان سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۳۰۱

استاندار گیلان گفت : 514 واحد صنعتی تاکنون از تسهیلات رونق تولید بهره گرفتند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در سی و چهارمین جلسه کارگروه رونق و رفع موانع تولید به پرداخت 514 مورد تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی تاکنون اشاره کرد و افزود: با پرداخت 333 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی به منظور رفع موانع و رونق تولید در رتبه‌ دوم کشور قرار داریم.

استاندار گیلان گفت: تعداد واحدهایی که از تسهیلات رونق تولید بهره گرفتند به 514 واحد رسیده است.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت اهتمام مدیران عامل بانک‌ها در جهت کمک به رفع مشکلات شرکت‌های بخش خصوصی تأکید کرد و گفت : بسیاری از سرمایه‌گذاران در مقاطع مختلف تلاش می‌کنند با آورده‌ های شخصی و نیز تسهیلات بانکی اشتغال ایجاد کنند که مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها موظف به حمایت از آنان هستند.

نجفی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است حتی یک سرمایه‌گذار هم به جهت عدم حمایت یا سرمایه‌گذاری ناصحیح با مشکل مواجه نشود.

استاندار گیلان با تأکید بر تلاش در جهت ارتقاء وضعیت میزان پرداختی‌ها افزود: باتوجه به اینکه گیلان یک استان کشاورزی است به منظور توسعه‌ی این بخش انتظار ما از مجموعه‌ی بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات و قرار گرفتن در دو رتبه‌ی برتر کشور بیش از این است.

وی  اظهار داشت: در هفته‌ی آینده با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در گیلان مشکلات و موانع موجود در این حوزه بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز