خبرگزاری کار ایران

رونمایی از خودروهای جدید با شرایط فروش ویژه

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۱۲۴

نمایشگاه خودرو اصفهان که از روز پنجم بهمن ماه با حضور خودروسازان داخلی و شرکت‌های وارد کننده خودرو در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برپا شده بود، امروز به کار خود پایان می دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد هبری نمایشگاه گروه صنعتی ایران‌خودرو، سایپا،کرمان موتور، شرکت صنایع مدیاموتورز کیش، شرکت خودروسازی کارمانیا، گروه خودروسازی سایپا، صنایع خودروسازی مدیران، رامک خودرو، آرین موتور پویا و جهان نوین آریا  نماینده نیسان حضور پررنگی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اصفهان داشتند و از محصولات خود رونمایی کردند.

در این نمایشگاه ایران خودرو به عنوان اولین خودروساز بزرگ کشور، علاوه بر مدل های جدید محصولات خود ، دو محصول پژو 2008 و پژو 508 از شرکت ایکاپ را نیز در معرض دید عموم قرار داده است. خودروهای هایما توربوشارژ، H30 کراس ، سوزوکی فیس لیفت، پژو i 207 ، کپچر 2017، تندر 90 پلاس و سورن جدید توربوشارژ از جمله مدل های جدید از محصولات ایران خودرو هستند که در سالن این شرکت در نمایشگاه خودروی اصفهان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته اند.

ایران خودرو برای بازدیدکنندگان از سالن خود در نمایشگاه اصفهان طرح فروش ویژه نیز در نظر گرفته است. در این طرح فروش ویژه خودروی H30 کراس پیش فروش می شود، ضمن اینکه خودروهای پژو 405، پژو 206 تیپ2 و تندر 90 با گیربکس اتوماتیک نیز به صورت اعتباری عرضه می شود. فروش نقدی محصولات ایران خودرو با هدیه ی ویژه ، جهت مشتریان نیز در 17 نمایندگی حاضر در سالن ایران خودرو در نمایشگاه اصفهان صورت می گیرد.

 بر اساس این گزارش کرمان موتور نماینده برندهای جک، لیفان و هیوندای با جدیدترین محصول خود هیوندایi10  و i20 در این نمایشگاه حاضر شده است.

  شرکت خودروسازی کارمانیا نماینده BYD با محصول جدید خود با نام S6 و e6  در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و شرایط فروش محصولات خود را با موعد تحویل در بهار سال آینده اعلام کرد.

آرین موتور نیز چهار مدل از محصولات میتسوبیشی شامل اوتلندر 2017 ، میراژ 2017 ، لنسر 2017 و ASX فیس لیفت 2017 را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت، در این نمایشگاه برای اولین بار امکان تست درایو میتسوبیشی اوتلندر 2017 ازسوی آرین موتور برای برای بازدید کنندگان مهیا شد. این شرکت همچنین یک درصد تخفیف ویژه را برای مشتریان این برند معتبر ژاپنی در این نمایشگاه در نظر گرفته است.

شرکت جهان نوین آریا نماینده محصولات نیسان پس از رونمایی مدل جوک در نمایشگاه خودرو کرمان و کراس اوور متوسط ایکس-تریل در تهران، از مدل های جوک و ایکس-تریل در سیزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی کرد و شرایط فروش با تخفیف ویژه ای را برای این محصولات در نظر گرفته است.همچنین علاوه بر تخفیف های ویژه در نظر گرفته شده برای نمایشگاه خودرو اصفهان ، نیسان ایکس-تریل و جوک اسکای پک نیز به صورت فوری تحویل مشتریان می شود.

مدیران خودرو هم ام وی ام x22 را به ‌عنوان جدیدترین محصول خود عرضه کرد.X22 در تیپ نرمال با گیربکس دستی 56.77 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و قیمت آن با گیربکس دستی در تیپ اسپرت به 58.2 میلیون تومان می رسد.مدل اتوماتیک نیز در تیپ نرمال و اسپرت به ترتیب 64.7 و 66.2 میلیون تومان قیمت دارد.هر 4 تیپ این کراس اوور جدید با پیش پرداخت 14 تا 16.5 میلیون تومان و بازپرداخت مابقی قیمت در اقساط 12 ، 18 یا 24 ماهه هم اکنون قابل انتخاب هستند.

رامک خودرو مدل‌های سال 2017 برند SsangYong  را به نمایش گذاشت و طرح خودرو طرح فروش فوری نیوکوراندو پرمیوم پلاس با قیمت 152 میلیون تومان برای مشتریان معرفی کرد.

گروه خودروسازی سایپا در قالب نماینده برند سیتروئن، از محصول C4 و C6 این برند رونمایی کرد. سیتروئن فرانسه به عنوان شریک تجاری جدید گروه خودروسازی سایپا در آینده تولید مشترک این خودروها را در سایپا کاشان آغاز خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز