خبرگزاری کار ایران

استقبال بی نظیر هموطنان استان های کرمان و مازندران از غرفه سایپا

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۸۲۷

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا از حضور پررنگ و قدرتمند این گروه به همراه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خودرو به صورت همزمان در نمایشگاه خودرو استان های کرمان و مازندران و استقبال بی نظیر مردم از غرفه سایپا خبرداد.

به گزارش ایلنا؛ رضا تقوی در این خصوص افزود: به منظور معرفی هرچه بهتر محصولات گروه خودرو سازی سایپا و دریافت نظرات بازدیدکنندگان محترم، گروه سایپا با محصولات خود و سایر شرکای تجاری از قبیل برلیانس، چانگان ، رنو و کیا در این دو نمایشگاه حضور یافته است.

تقوی افزود: نظر به جلب رضایت مشتریان محترم در استان کرمان و مازندران شرایط فروش ویژه نمایشگاهی با تسهیلات مناسب فراهم شده که با استقبال قابل توجهی روبرو شده است.

وی گفت: در نمایشگاه کرمان و مازندران با توجه به تنوع محصولات و شرایط مناسب فروش نمایشگاهی، شاهد  حضور پررنگ مردم عزیز استان های کرمان و مازندران از غرفه گروه سایپا هستیم. 

مدیر بازریابی و فروش سایپا افزود: برای نخستین بار در کشور فروش تسهیلات خودرو ساینا در نمایشگاه کرمان و مازندران آغاز شده است.

تقوی با حضور در هفتمین نمایشگاه  خودرو کرمان از حضور فعال نمایندگان گروه سایپا در نمایشگاه استان تقدیر کرد و افزود: گروه سایپا با هدف معرفی و عرضه محصولات خود در نظر دارد تا با گرفتن نظرات بازدیدکنندگان در سال های آتی محصولاتی با توجه به علایق و سلایق مشتریان طراحی، تولید و به مشتریان عزیز عرضه کند.

وی در جمع نمایندگی های فروش در استان کرمان ضمن ارائه گزارش رشد فروش و تولید در گروه سایپا افزود: با ایجاد همدلی و مدیریت بسیار موثر از سوی مدیریت ارشد گروه، در سطح شرکت با سعی و تلاش مثال زدنی تمامی سطوح، گروه سایپا به لطف خداوند در بهترین وضعیت از هر حیث قرار دارد.

وی اظهار کرد: گروه سایپا همزمان در نمایشگاه خودرو کرمان و مازندران با محصولات سواری متنوع و کاملی حاضر شده است.

مدیر بازریابی و فروش گروه سایپا یادآور شد: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا علاوه بر معرفی و فروش محصولات، با دریافت نظرات مشتریان، گروه سایپا در آینده ای نزدیک محصولات را مطابق با نظر وسلیقه مشتری تولید و عرضه کند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز