خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری با رویکرد اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۰۶۹

ده ها شرکت و واحد تولیدی حمل و نقل عمومی و شهری از 14 الی 17 دی‌ماه در تهران گردهم می آیند تا ضمن عرضه و ارائه جدید ترین تولیدات و توانمندی‌های خود در حوزه های مختلف صنعت حمل و نقل شهری، با آخرین پیشرفت ها و فناوری های روز این حوزه نیز آشنا شوند.

به گزارش ایلنا؛ در نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری که با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد، بیش از یکصد سازمان حمل ونقلیشهری؛ جدیدترین تولیدات،خدمات و تکنولوژی های نوین حمل ونقل شهری را به نمایش می گذارند.

در نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری انواع خودروها و وسایل حمل و نقل عمومی، وسایل نقلیه برقی و هیبریدی، به نمایش گذاشته می‌شود.همچنین مراکز علمی و دانشگاهی، پارک های علم و فناوری و مراکز دانش محور، پژوهشی و آموزشی نیز حضور خواهند داشت.

در این نمایشگاه برخی شرکت های خدماتی مثل تعمیرکاران، تولیدکنندگان روغن ماشین،لاستیک، تسمه پروانه و سایر قطعات خودرویی جدا از سازندگان اصلی خودرو، تولیدکنندگان لوازم یدکی و محصولات مصرفی خودروها ، بانک ها و مؤسسات تأمین کننده منابع مالی و همچنین مؤسسات تبلیغاتی هم حضور دارند.

در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ داخلی از جمله گروه بهمن، گروه ایران خودرو دیزل، سایپادیزل، زامیاد و همچنین معاونت‌های مختلف شهرداری تهران و شرکت‌های خصوصی مرتبط با حوزه‌های خدمات و عمران شهری مشارکت خواهند داشت.

در این نمایشگاه و درکنار شرکت های داخلی، شرکت هایی از چهار کشور آلمان، برزیل، فرانسه و چین نیز حضور و مشارکت دارند.

نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری به محوریت اتحادیه های حمل و نقل شهری و با حضور سازمان­های حمل و نقل کشور و تولید کنندگان سخت افزار و نرم افزار این حوزه در محل نمایشگاه­های بین المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

استفاده از فناوری های روز دنیا در حمل و نقل شهری، برنامه ریزی برای کمک به کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت ، رقابت پذیری تولیدات ملی، تحقق اقتصاد مقاومتی، هم افزایی توان داخلی و عرضه توانمندی‌های رقابت پذیر کشور،انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی، توسعه صادرات غیرنفتی، ایجاد ظرفیت‌های جدید در بخش تولید رقابتی، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل مسافر، فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای سرمایه گذاری شرکتهای داخلی و خارجی، بهبود وضعیت محیط زیست در کلان شهر‌ها و بهینه سازی مصرف سوخت کشور برخی از اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری است.

قرار است در دوره های بعدی این نمایشگاه علاوه بر وسایل نقلیه بزرگ شهری، وسایلی دیگری مثل تاکسی سواری، مینی بوس، اتوبوس، مترو ، موتورسیکلت و دوچرخه و حتی تله کابین هم ارائهوبه نمایش گذاشته شود.

نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری از 14تا 17 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب آماده بازدید علاقمندان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز