خبرگزاری کار ایران

استفاده کارکنان سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها از خدمات سامانه "بتا" بانک رفاه کارگران امکان‌پذیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۳۵۹

استفاده از خدمات اعتباری و اقساطی سامانه "بتا" بانک رفاه کارگران برای تمامی کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌هایی که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند، امکان‌پذیر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که بر اساس لیست حق بیمه تامین اجتماعی دارای بیش از 100 نفر پرسنل باشند می‌توانند با متمرکز کردن حساب واریز حقوق پرسنل خود نزد این بانک و امضای تفاهم‌نامه مربوطه، از امکانات خرید اقساطی کالا و خدمات این سامانه برای کارکنان خود بهره‌مند شوند. 

کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی از طریق سامانه "بتا" قادر خواهند بود بدون نیاز به حضور در شعب بانک رفاه کارگران و صرفا با مراجعه به نشانی اینترنتی این سامانه https://beta.refah-bank.ir از اعتبار در نظر گرفته شده به منظور خرید حضوری یا غیرحضوری از شبکه گسترده فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد بهره‌مند شوند و پس از انجام خرید، وضعیت تعداد و مبالغ اقساط خود را به صورت آنلاین در سامانه مشاهده کنند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک(فراد) با شماره 8525 -021 تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز