خبرگزاری کار ایران

درخشش ریل ذوب آهن اصفهان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۱۱۴

یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، تجهیزات و خدمات وابسته هم اکنون با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی،جمعی از مسئولین، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و همچنین شرکت های فعال و پیشرو داخلی و خارجی در عرصه حمل و نقل ریلی هم اکنون( شنبه 29 اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.

ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها تولید کننده ریل در غرب آسیا و همچنین پیشران توسعه راه آهن سراسری و متروی کلان شهرها در سالن 11 – 10 با ارائه سبد متنوع محصولات ریلی نظیر (60E1 مناسب قطارهای پر سرعت بین شهری و متروهای شهری با بار محوری سنگین، (ریل 54E1 مناسب برای متروهای شهری با بار محوری متوسط،( ریل 54E1 با گرید فولاد R320CR از نوع سخت و ضد سایش)، (ریل 49E1 مناسب مترو)، (ریل 46E2 مناسب خطوط فرعی) ، ( ریل 60E1A1 زبانه سوزن) و ( ریل R18 ویژه معدن ) در این نمایشگاه مورد توجه ویژه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
شایان ذکر است امسال در این نمایشگاه 80 شرکت حمل و نقل ریلی داخلی و 10 شرکت حمل و نقل خارجی از کشورهای چین، روسیه، آذربایجان، هند و کره شرکت کرده اند.
گفتنی است این نمایشگاه تخصصی که در 14 هزار متر مربع امروز افتتاح شد تا یکم خردادماه از ساعت 9 تا 16 پذیرای علاقمندان عرصه حمل و نقل ریلی خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز