خبرگزاری کار ایران

توسعه فناوری‌های روز بانک ایران زمین با همراه‌بانک «فراز»

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۸۸۸

همراه‌بانک فراز (فناوری روز ایران زمین) به عنوان اولین پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین در سال 1399 به صورت آزمایشی رونمایی شد و سپس از سال 1400 به طور کامل مورد بهره‌‌برداری قرار گرفت.

بانک ایران زمین که همواره سرآمد و برجسته شدن در صنعت بانکداری، پیشتازی در ارائه خدمات و محصولات متنوع موردنیاز مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنها، ورود به بازار و توسعه کسب‌وکار برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق ایجاد پیوند مستمر و پایدار با ذینفعان (مشتریان، سهامداران و کارکنان) و تقویت بنیه‌مالی و رشد واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی با تکیه بر بانکداری‌اسلامی را در چشم‌انداز آینده خود تحقق‌پذیر و قابل‌دسترس می‌داند؛ رویکرد «دانش‌محوری» را همیشه به عنوان ویژگی متمایز نسبت به سایر بانک‌ها سرلوحه کار خود قرار داده است.

به گونه‌ای که این بانک همواره فراتر از قلمرو سنتی بانکداری عمل کرده و ضمن حفظ حقوق صاحبان سهام و سپرده‌گذاران؛ در مسیر دیجیتالی کردن خدمات بانکی بسیار هوشمندانه، مدبرانه و مسئولانه عمل کرده تا بتواند بهترین ساختاربندی را درباره محصولات و خدمات خود ارائه دهد.

به همین دلیل بانک ایران زمین به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در حوزه دیجیتالی شدن با راه‌اندازی همراه‌بانک فراز توانست جزو پیشگامان بانکداری‌الکترونیک محسوب شود. در واقع وجود چنین اپلیکیشن‌هایی با توجه به کاربردهایی که دارند؛ می‌توانند با ارائه قابلیت‌های متنوع از اتلاف‌وقت مشتریان در انجام اموری همچون پرداخت قبوض، انتقال‌وجه و حتی خرید شارژ جلوگیری ‌کنند.

همانطور که می‌دانید؛ استفاده از اینگونه برنامه‌ها طی سال‌های اخیر پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه‌ای داشته‌اند تا جایی که کاربران حداقل یکی از این اپلیکیشن‌ها را بر روی گوشی خود نصب و راه‌اندازی کرده‌اند. اپلیکیشن فراز نیز همسو با سایر اپلیکیشن‌ها یکی از برنامه‌های جذاب و باکیفیت بانکی در داخل کشور محسوب می‌شود که تحت‌نظر بانک ایران زمین راه‌اندازی شده و به عنوان یک جایگزین برای همراه‌بانک ایران زمین در نظر گرفته می‌شود.

توسعه فناوری‌های روز بانک ایران زمین با همراه‌بانک «فراز»

اما همراه‌بانک فراز چه ویژگی‌هایی دارد که بانک ایران زمین را جزو پیشگامان این عرصه قرار داده است؟ همراه‌بانک فراز؛ پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات بانکداری باز در قالب سرویس‌های پایه، پیچیده و ترکیبی بانکی و غیربانکی است که این خدمات را در اختیار سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی کسب‌وکارها و مشتریان نهایی قرار می‌دهد. وب‌سرویس‌های فراز که طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی غیرحضوری را در بر می‌گیرند؛ هم‌اکنون در حال توسعه هستند و قرار است سرویس‌های دیگری نیز بر روی فراز قرار گیرد. این در حالی است که این همراه‌بانک الزاماً محل ارائه خدمات بانکی ایران زمین نخواهد بود و بستری برای تبادل خدمات و سرویس‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

همچنین به عنوان بستری در بانکداری باز با شناسایی نیاز کسب‌وکارهایی است که اکثراً نوپا و استارتاپی می‌باشد و با ارائه خدمات اختصاصی آن کسب‌وکار باعث رشد بیشتر و سریعتر محصول و خدمات آنها می‌شود تا در زمان کوتاه‌تری به درآمد برسد. ‌ به عبارتی دیگر فراز؛ نسخه جدید همراه‌بانک ایران زمین است که دسترسی مشتری به خدمات بانکی را راحت‌تر می‌کند و اجازه می‌دهد که به طیف وسیعی از خدمات بانکی و پرداختی دسترسی داشته باشد و بتواند از این اپلیکیشن پرکاربرد در مواقع نیاز و بدون مراجعه حضوری به بانک استفاده کند.

در واقع ایجادکنندگان و توسعه‌دهندگان همراه‌‌بانک فراز ایران زمین برای این پلتفرم 72 فرآیند را انتخاب و ساده‌‌سازی کرده و آن را بر پایه بوم قرار داده‌‌اند؛ ضمن‌آنکه از همان ابتدا ایجادکنندگان این پلتفرم شرایط نصب آن را در گوشی موبایل و فضای وب فراهم کردند. در واقع این نرم‌افزار جایگزین خوبی برای موبایل‌‌بانک و اینترنت‌‌بانک ایران زمین شد. این در حالی است که اپلیکیشن فراز ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فردی دارد که آن را نسبت به برنامه‌های بانکداری و پرداخت‌یار دیگر متمایز کرده است.

شما اگر جزو مشتریان بانک ایران زمین هستید؛ می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق مایکت بر روی موبایل خود نصب کنید و از ویژگی‌های این اپلیکیشن استفاده کنید. گام اول افتتاح حساب در گام اول لازم است برای افتتاح‌حساب آنلاین در بانک ایران زمین اقدام کنید.

در همین راستا برای ثبت‌نام در اپلیکیشن فراز می‌توانید به شکل غیرحضوری افتتاح‌حساب کنید و مراحل را به شکل آنلاین انجام دهید یا اینکه با مراجعه حضوری به نزدیک‌ترین شعبه بانک ایران زمین؛ مراحل و فرم‌های مربوطه را تکمیل کرده و در صورت ابهام از پشتیبان کمک بگیرید. همچنین برای دریافت نام کاربری و رمزعبور نیز کافی است به یکی از شعب بانک ایران زمین مراجعه کرده و اطلاعات لازم را از متصدی مربوطه دریافت کنید.

توسعه فناوری‌های روز بانک ایران زمین با همراه‌بانک «فراز»

برای هر نوع افتتاح‌حسابی به صورت حضوری و غیرحضوری و نیاز به پر کردن فرم‌های بانکی، استعلام چک صیادی، انتقال‌وجه پایا و سایر خدمات نوین بانکداری می‌توانید از اپلیکیشن فراز استفاده کنید و حتی امکان گرفتن تسهیلات هم برای دارندگان حساب بانک ایران زمین وجود دارد و کافی است که شما به باجه دیجیتال مراجعه کرده و خدمت موردنظر خودتان را انتخاب کنید.

دریافت وام 7 دقیقه‌ای با فراز بعد از اینکه در بانک ایران زمین افتتاح حساب کردید؛ با نصب اپلیکیشن فراز می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و کمتر از 10 دقیقه تسهیلات موردنیاز خود را دریافت کنید.

در واقع یکی از کارکردهای اصلی همراه‌‌بانک فراز ایران زمین این است که مشتری با به ‌‌کارگیری آن می‌تواند تنها در هفت دقیقه وام موردنیاز خود را دریافت کند که البته این فرآیند بدون دخالت نیروی‌‌انسانی و نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک عملیاتی می‌شود و واحد فناوری بانک ایران زمین نیز همواره بر این مساله و عملیاتی شدن آن تاکید ویژه‌ای دارد.

کمک‌ به مشاغل و کسب‌وکارها همراه‌بانک فراز ایران زمین ویژگی دیگری دارد که به حوزه کسب‌وکارها و مشاغل مرتبط است. در واقع بانک ایران زمین از موضوع پراهمیت اشتغال و کسب‌وکار نیز غافل نبوده و با راه‌‌اندازی همراه‌‌بانک فراز ایران زمین گذشته از ارائه خدمات بانکی؛ فضای مناسبی را برای گسترش کسب‌‌وکارها به ویژه استارتاپ‌ها و فین‌تک‌ها فراهم کرده است.

در واقع فراز یک اکوسیستم بانکی متفاوت است که به کسب‌‌وکارها نیز کمک می‌کند تا شرایط بهتری داشته باشند و از خدمات آنلاین بهره ببرند. این در حالی است که خدمات‌دهی توسط همراه‌‌بانک فراز ایران زمین تعطیلی ندارد و در تمام اوقات شبانه‌روز حتی در ایام تعطیلات نیز به مشتریان خود خدمات بانکی موردنیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد. استفاده از هوش مصنوعی در همراه‌‌بانک فراز فراز همچنین در راستای گسترش هر چه بیشتر خدمات مایل به استفاده از هوش مصنوعی برای هوشمندسازی این پلتفرم بوده است.

اخیراً توسعه‌دهندگان همراه‌‌بانک فراز ایران زمین در راستای هوشمندسازی این پلتفرم گام‌های خوبی برداشته و از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای احراز هویت مشتریان استفاده کرده‌اند. دریافت رمز دوم پویا بانک ایران زمین، سهولت امکان کارت به کارت، بررسی دقیق وضعیت تسهیلات، خرید شارژ و بسته‌های اینترنت همراه، مشاهده تاریخچه تراکنش‌ها و … نیز از دیگر قابلیت‌های کاربردی فراز است که این روزها در تمام اپلیکیشن‌های پرداخت تقاضاهای زیادی دارد.

همراه‌‌بانک فراز را آپدیت کنید و نکته پایانی با توجه به اینکه بانک ایران زمین همواره در حال گسترش پلتفرم فراز است و چند وقت یکبار نسخه جدیدی از این نرم‌افزار را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و نسخه قبلی را از دسترس خارج می‌کند؛ بنابراین ضروری است چند وقت یکبار به آپدیت همراه‌بانک فراز اقدام کنید تا همزمان با عرضه هر نسخه جدید این اپلیکیشن به بازار؛ بتوانید از قابلیت‌ها و برنامه‌های جدیدی که به آن اضافه می‌شود؛ استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز