خبرگزاری کار ایران

بررسی سازوکار تامین ارز واحدهای تولیدی لوازم خانگی با حضور دستیار ویژه وزیر صمت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۵۰۷

کمیسیون تخصصی «صنعت» انجمن ملّی صنایع لوازم خانگی ایران با حضور دستیار ویژه وزیر صمت و مشاوران محترم مقام عالی وزارت روز یکشنبه (دوازدهم آذرماه) در خانه تشکل‌های اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد شد.

کمیسیون تخصصی «صنعت» انجمن ملّی صنایع لوازم خانگی ایران با حضور دستیار ویژه وزیر صمت و مشاوران محترم مقام عالی وزارت روز یکشنبه (دوازدهم آذرماه) در خانه تشکل‌های اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد شد.

انجمن ملّی صنایع لوازم خانگی ایران در راستای بررسی شرایط جاری و ابعاد تامین مالی ارز واحدهای تولیدی فعال در صنعت لوازم خانگی و اقدامات و پیش‌بینی‌های صورت گرفته وزارت صمت پیرامون این مسئله، جلسه‌ کمیسیون تخصصی «صنعت» را برگزار خواهد کرد.

جلسه‌ کمیسیون تخصصی و راهبردی «صنعت» با حضور سیدعلی لطفی‌زاده مشاور عالی محترم و دستیار ویژه مقام عالی وزارت صمت و خانم نصرالهی مشاور وزیر صمت برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، محدودیت‌های منابع ارزی و مدت زمان طولانی برای تخصیص ارز مورد نیاز مواد اولیه، اجزا و قطعات موردنیاز تولید در صنعت لوازم خانگی ایران به عنوان دومین صنعت بزرگ و پیشران کشور بیش از ۸۰ روز طول می‌کشد، که چالش جدی را پیش روی تولیدکنندگان قرار داده است. از سوی دیگر اعمال محدودیت ثبت سفارش و تخصیص ارز به صورت فصلی برای واحدهای تولیدی مغایر با برنامه‌ریزی‌های سالیانه فعالان صنعتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز