خبرگزاری کار ایران

دریافت خدمات حسابداری، راه رسیدن به موفققیت های مالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۴۷۶

در دنیای پیچیده امروزی، برای حل مسائل مالی در حوزه های مختلف نیاز به دریافت خدمات تخصصی داریم. مخصوصا اگر این چالش ها مربوط به کسب و کارمان باشد؛ به هیچ وجه نباید بدون مشورت با متخصصان به سراغ حل مشکلات برویم زیرا برخی از مشکلات آنقدر پیچیده است که حل کردن آن ها نیازمند دانش و تخصص مربوط به آن حوزه می باشد.

 

چالش های مالی و حسابداری جزو آن دسته از چالش ها هستند که نباید بدون مشورت گرفتن از متخصصان مالی به سراغ مقابله با آن ها رفت. شرکت های بزرگ برای تنظیم سیستم مالی صحیح از تیم های مالی مستقر در مجموعه استفاده میکنند تا خطر بروز چالش های مالی در سازمان را به حداقل برسانند.

شرکت های نوپا یا شرکت های کوچک برای مدیریت بهتر و برطرف نمودن مسائل مالی و مالیاتی خود از حسابداران و یا مشاوران مالی کمک میگیرند.

هزینه های بالای استخدام، حقوق، دستمزد و محدود بودن دانش و تخصص حسابداران در بخش های مختلف بازار مالی معمولا نارضایتی هایی را برای کارفرمایان به وجود می آورد. این ناکامی ها، آن ها را به فکر پیدا کردن راه جدید کارآمد تری می اندازد.

اولین پاسخ به نیاز این کسب و کار ها بهرهمندی از خدمات شرکت های حسابداری است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

شرکت حسابداری چیست؟

شرکت های حسابداری معتبر متشکل از تیم های مالی و مالیاتی بسیار حرفه ای و مجرب هستند. برای هر یک از شاخه های رشته حسابداری و مالی تیم های مجزا وجود دارد که میتوانند به صورت ریشه ای مشکلات حسابداری و مالی کسب و کار ها را در حوزه های مختلف برطرف نمایند.

اگر صاحب یک کسب و کار هستید و نمی­خواهید که بخش قایل توجهی از انرژی روزمره شما بابت مشکلات مالی مجموعه تان تلف شود؛ بهترین راه، برون سپاری خدمات مالی  به یک شرکت حسابداری با تجربه است. البته بهتر است در انتخاب موسسه ای که قصد دارید امور مالی خود را به آن ها واگذار کنید بسیار محتاط عمل کنید. زیرا کوچک ترین اشتباهات در انجام امور حسابداری ممکن است هنگفت ترین جرائم را به بار آورد. شرکت حسابداری اَزتا یکی از شرکت های حسابداری در ایران است که در نقاط مختلف کشور شعبه دارد. شرکت حسابداری اَزتاaccazta.com  کلیه خدمات مالی و حسابداری را به تمامی مشاغل بازرگانی، خدماتی، تولیدی و ... ارائه میدهد.

3 مزیت طلایی بهره مندی از خدمات شرکت های حسابداری

استفاده از خدمات حسابداری موسسات مالی نسبت به استخدام تیم حسابداری مستقر در مجموعه از نقاط قوت زیادی برخوردار است که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

بررسی همه جانبه امور مالی و حسابداری:

یکی از مزایا قابل توجه شرکت هایی که خدمات حسابداری ارائه میدهند؛ بررسی همه جوانبه و تخصصی مشکلات مالی کسب و کارهاست. به عنوان مثال، در یک شرکت تولیدی که برای انجام امور مالی خود یک تیم حسابداری استخدام کرده است. در صورت بروز مشکلات مالیاتی، ممکن است تیم حسابدار مستقر در مجموعه  به دلیل دانش ناکافی در امور مالیاتی، نتواند مشکل شما را حل کند و حتی باعث تشدید مشکل مالیاتی شما نیز شود.

 در حالی که اگر امور مالی و حسابداری آن مجموعه تولیدی به یک شرکت حسابداری برون سپاری شود، اعضای تیم مشاوران مالیاتی و تیم حسابداری، با کمک یکدیگر با کمترین ضرر و زیان ممکن، مشکل پیش آمده را حل خواهند کرد.

پرداخت هزینه مقرون به صرفه:

همانطور که در بالا اشاره کردیم، با برون سپری خدمات مالی به موسسات حسابداری، سیستم مالی کسب وکار شما به صورت همه جانبه مدیریت میشود و نیازی نیست که هزینه های بیشتر بابت حل چالش های مالی و مالیاتی مجموعه خود پرداخت کنید. برون سپاری خدمات مالی CFO برای کسب و کار ها بسیار مقرون به صرفه است و باعث استفاده بهینه از منابع مالی میشود.

امنیت بالا در نگهداری اسناد:

اسناد مالی شرکت ها جزو مهمترین و محرمانه ترین اسناد محسوب می­شود. حفاظت و حراست از اطلاعات مالی شرکا، اسناد خرید و فروش، صورت های مالی، اظهارنامه ها و ... جزو نقاط قوت شرکت های حسابداری محسوب میشود. شما با اطمینان کامل میتوانید اسناد خود را به دست شرکت های حسابداری بسپارید.

شرکت های حسابداری چه خدماتی را ارائه میدهند؟

اکثر موسسات مالی کلیه خدمات مربوط به امور مالی و حسابداری را به کسب و کار ها ارائه می­دهند. ولیکن مهمترین خدماتی که شرکت های حسابداری به کسب و کار ها ارائه میدهند؛ شامل موارد زیر می باشد:

1- نظارت دائم بر حساب های مالی

2- ثبت اسناد و مدارک به صورت سیستمی و بایگانی آن ها

3- انجام امور مربوط به حقوق و دستمزد ، تنظیم صورت های مالی و حسابرسی آن ها

4- تنظیم صورت های فصلی و ارسال آن در سامانه مودیان مالیاتی

5- تنظیم اظهارنامه های مالیاتی و شرکت در جلسات دفاعیه برای پیگیری وضعیت اظهارنامه ها

6- تحریر دفاتر قانونی

دریافت خدمات حسابداری، راه رسیدن به موفققیت های مالی

 

کلام آخر:

 موسسه حسابداری معتبر  بار سنگین چالش های مالی و مالیاتی را از دوش صاحبان کسب و کار ها برمیدارد تا آن ها انرژی و زمان خود را بر روی پیشرفت و توسعه کسب و کار خود صرف کنند. اگر میخواهید از خطر جرائم مالیاتی در امان باشید، وقت آن است که از خدمات حسابداری بهرهمند شوید. برخی از صاحبان کسب و کار ها به دلایل مختلف تمایل دارند تا امور حسابداری در محل کسب و کار خودشان انجام شود؛ موسسه مالی اَزتا علاوه بر این که تمامی خدمات حسابداری را به صورت جامع و کامل به مجموعه ها ارائه میدهد. بلکه نیروی های حسابدار خود را به محل مورد نظر مشتریان اعزام می­کند تا امور حسابداری آن ها را در محل کسب و کسب و کار خود مدیریت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز